חוקרי תחנת משטרת רחובות חושדים כי גבר בשנות השלושים לחייו, תושב העיר, ביצע במהלך התקופה האחרונה סדרה של מעשי תקיפה מינית חמורים בקטינים, וקוראים לתושבים ששמעו על מקרים שעלולים להיות מיוחסים לאיש, ליצור קשר עם אנשי משטרת רחובות.

2 צפייה בגלריה
קריאה לתושבים לדווח
קריאה לתושבים לדווח
קריאה לתושבים לדווח
(המחשה: שאטרסטוק)
החשוד, יצחק ביטאו, ששמו הותר לפרסום, נעצר לפני מספר ימים על ידי בלשי תחנת המשטרה העירונית לאחר שבמשרד הנוער של התחנה התקבלה תלונה על האיש לפיה ביצע עבירות מין בקטינה, צעירה מתחת לגיל 17, תושבת העיר.
על פי חוקרי המשטרה, החשדות נגד ביטאו מוצקים למדי, ומעצרו בוצע מספר ימים לאחר קבלת התלונה בעניינו, ובתום פעולות חקירה שבוצעו, כולל איסוף ראיות שנדרשו להוצאת צו המעצר נגדו.
עוד עולה מחקירת המשטרה, כי ההערכה היא שייתכן מאוד כי ביטאו ביצע עבירות מין נוספות מעבר לאלה שביצע לכאורה בנערה שמשפחתה הגישה את התלונה.

2 צפייה בגלריה
בת 17 נפגעה
בת 17 נפגעה
נערה בת פחות מ-17 נפגעה
(המחשה: שאטרסטוק)

בהארכת המעצר של ביטאו במוצאי שבת האחרונה, קבע שופט בית משפט השלום בראשון לציון כי ניתן לפרסם ברבים את שמו, מאחר והחומר שבידי המשטרה מצביע על סבירות גבוהה שהאיש אכן פגע בקטינים נוספים.

קראו גם:

החלטה זו הובילה את המשטרה לנקוט בצעד חריג של פנייה לציבור ובקשה לפנות למשרדי תחנת משטרת רחובות במידה ויש מי שמכירים את החשוד, ובמידה והם סבורים כי פגע בקטינים או שיש להם מידע מבוסס ומוצק על עבירות מין שביצע.