צעירה בשנות ה־20 לחייה מואשמת באיומים, חבלה במזיד ברכב והפרת צו הרחקה לאחר שהתנגשה ברכב של אמה של חברתה לשעבר שברחה ממנה.
על פי כתב האישום שהוגש השבוע, נערה בת 17 קיבלה איומים וקללות באינסטגרם מחברתה לשעבר, הנאשמת. בין היתר כתבה לה הנאשמת שהיא "נאצית, שרמוטה, הבת של היטלר ושטן", בנוסף היא איימה עליה כי היא: "בן אדם גמור".
1 צפייה בגלריה
על פי החשד
על פי החשד
ניסתה להימלט במכונית של אמה
(צילום המחשה: Shutterstock)
בהמשך לאיומים, יומיים לאחר מכן, יצאה הנערה מביתה במזכרת בתיה והתכוונה להיכנס למכונית של אמה, כאשר הבחינה בנאשמת במכוניתה. הנאשמת ביקשה ממנה להיכנס לרכבה והנערה סירבה, נכנסה למכונית ונעלה את הדלתות. הנאשמת דפקה על החלונות וניסתה להיכנס תוך שהיא צועקת על הנערה, ואז קיפלה את מראות הרכב שלה וחזרה לרכבה.
הנערה ניסתה להימלט במכונית של אמה כשהנאשמת דולקת אחריה לכיוון המרכז המסחרי. כשהגיעה לאחד הרחובות הסמוכים הנאשמת התנגשה עם מכוניתה במכונית בה הייתה הנערה, שיצאה מיד לאחר מכן מהמכונית ונמלטה בריצה מהמקום. בהמשך חזרה למכונית וברחה למרכז המסחרי, לשם הוזמנה משטרה שעצרה את הנאשמת.
יום לאחר התקרית יצא צו הרחקה, על פיו נאסר על הנאשמת ליצור קשר עם הנערה בכל דרך, בין אם במישרין ובין בעקיפין, אך היא בחרה להפר אותו לאחר מספר ימים בלבד וכתבה לה באינסטגרם הודעה, לפיה היא לא יכולה לחשוב שתאהב מישהי אחרת כמו שאהבה אותה. כעת היא מואשמת בהפרת צו, באיומים ובחבלה ברכב.