בשבוע שעבר הוגש בבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד תושב העיר שתקף את גיסתו. האירוע התרחש בשעת ערב מוקדמת בחודש מרץ האחרון, אז הגיע הנאשם למקום העבודה של אחיו בעיר וביקש ממנו לקבל את רכבו, אך האח סירב לתת לו את הרכב.
1 צפייה בגלריה
"הסיכון להישנות עבירות הוא גבוה"
"הסיכון להישנות עבירות הוא גבוה"
צעקה "אל תיגע בי, תעזוב אותי, הצילו"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מיד לאחר מכן יצא הנאשם לביתם של האח ואשתו, דפק בחוזקה על הדלת וצלצל בפעמון פעמים רבות עד שגיסתו פתחה לו את הדלת. כאשר פתחה דחף אותה הנאשם וביקש את מפתחות הרכב. כשהשיבה לו שהיא צריכה את הרכב החל לחפש את צרור המפתחות בבית תוך שהוא מאיים עליה שתביא לו אותם או שהוא עושה משהו.
באותן הנסיבות הוא גם היכה באגרוף במנורת המטבח ובעט בשיש, וכתוצאה מכך נשברו המנורה וארון המטבח. הגיסה לקחה את מפתחות הרכב בידה, הוא היכה אותה באגרוף בלחיה השמאלית ואז תפס אותה בזרועותיו ואמר: "את לא מבינה מה אני מסוגל לעשות לך". על פי כתב האישום, היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו ולהדוף אותו אך הוא תפס אותה בחוזקה והצמיד אותה לקיר כאשר היא צורחת "אל תיגע בי, תעזוב אותי, הצילו".
למשמע זעקותיה יצאה השכנה מביתה ותפסה את הנאשם והדפה אותו כדי למנוע ממנו להמשיך להכות את הגיסה. הוא כבר החזיק את צרור המפתחות בידו בשלב זה, דחף והיכה את השכנה וברח מהמקום כשהוא נוהג ברכבם של האח והגיסה. בשלב מאוחר יותר נתפס על ידי המשטרה כשהוא נוהג ברכב, והגיסה נזקקה לאשפוז בבית חולים קפלן בשל החבלות שגרם לה.
כעת הוא מואשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה, איומים והסגת גבול פלילית.