כתב תביעה בגין מכירת גור כלבים שמת זמן קצר לאחר מכן, הוגש נגד תושב איזור רחובות שמפעיל פנסיון כלבים ובו גם כלבים למכירה. על פי כתב התביעה שהוגש בדרישה לפצות את המשפחה בכ־26 אלף שקלים, העסק הוא פנסיון כלבים שמשמש גם כבית גידול.
בחודש אוגוסט האחרון משפחה מהאיזור קנתה מהמקום כלב מסוג פומרניאן בן חודשיים וחצי ושילמה עבורו 7,000 שקלים. כאשר לקחו אותו, בעל המקום נתן לו שתי זריקות שלדבריו הכילו מים וסוכר, והוא ציין שאם תהיה בעיה רפואית כלשהי לכלב – אך ורק הווטרינר שלו יטפל בגור.
1 צפייה בגלריה
 מצבו של הגור היה ירוד ונאלצו להרדימו
 מצבו של הגור היה ירוד ונאלצו להרדימו
מצבו של הגור היה ירוד ונאלצו להרדימו
(המחשה: שאטרסטוק)
כבר באותו היום הגור הראה סימנים של חולי, וכשהתובעים התקשרו לבעל הפנסיון הוא הורה להם לחכות עם האוכל למחרת היום. למחרת הגור הוציא קצף מהפה ופרכס. למרות עדכון נוסף, בעל הפנסיון לא הפנה אותם לטיפול וטרינרי והורה להם לתת לו מים עם סוכר.
המשפחה ביקשה לאשפז את הגור החולה, אך בעל הפנסיון סירב, והכלב המשיך להיות אפאטי וכשלקחו אותו לבצע חיסון המלצת הווטרינרית הייתה לאשפז את הגור בדחיפות. המשפחה שוב פנתה לבעל הפנסיון ושוב הוא סירב לקבל את הגור בטענה שהוא סובל מסטרס. בסופו של דבר הם לקחו אותו לאשפוז אחר, שם גילו כי הוא סובל מדלקת, ובסופו של דבר נאלצו להרדימו.
קראו גם:
כעת הם טוענים – בעל הפנסיון ידע על מצבו של הגור כאשר מכר לנו אותו, והמלצותיו לטיפול רק גרמו לו לפגיעה קשה יותר. כעת הם דורשים את סכום התשלום עבור הגור – 7,000 שקלים, עם הוצאות הטיפול בסכום של 11,485 שקלים, תשלום של 7,500 שקלים עבור עוגמת הנפש ותשלום עבור נסיעות בסכום של 200 שקלים.