בבוקר יום עבודה רגיל בשבוע שעבר הגיעו עובדי הכלבייה העירונית ברחובות לעבודה ונדהמו לגלות שהכלבים שוחררו מהכלובים שלהם והם מסתובבים חופשי בכלבייה העירונית.
לאחר שהחזירו את הכלבים לכלובים ווידאו שהכלובים נעולים, הם הלכו לצפות במצלמות האבטחה כדי להבין מה קרה.
1 צפייה בגלריה
הכלבים המשוחררים
הכלבים המשוחררים
הכלבים המשוחררים
(צילום: מתוך מצלמת האבטחה)
מספר ימים קודם לכן, טקסס, כלב חכם ואינטילגנטי, מסוג כנעני-מעורב, הבין איך לפתוח את הכלוב שלו מבפנים. הוא למד לשחק עם הבריח ולדחוף את הדלת ובכך שחרר את עצמו לחופשי מדי פעם.
עובדי הכלבייה שהכירו את האינטליגנציה והשובבות של טקסס הציבו טבעת מתכת על הדלת כדי לנעול את הכלוב. באותו הערב שכחו לנעול את הכלוב וטקסס יצא למבצע השחרור שלו.
סרטון מצלמת האבטחה מראה שטקסס הצליח לפתוח את הכלוב שלו אבל שם לא נגמרה המשימה שלו – טקסס החליט לצאת למבצע שחרור של כלבים נוספים.
קראו גם:
לאחר רחרוח מעמיק והתלבטויות הוא החליט לשחרר 7 כלבים שהסתובבו אתו באופן חופשי בכלבייה ללא השגחה. כשעובדי הכלבייה הגיעו בבוקר וראו את הכלבים משוחררים הם ניסו להבין מה קרה והלכו לצפות במצלמות האבטחה שם נדהמו לגלות שטקסס בעל תובנה מיוחדת.
(צילום: באדיבות השירות הווטרינרי העירוני ברחובות)
ד"ר אבי צרפתי, הווטרינר העירונית של רחובות סיפר כי "טקסס הדגים תבונה נרכשת ואינטליגנציה יחד עם חברות אמיצה עם שאר הכלבים בכלבייה". רוצים באמת לשחרר אותם מהכלובים? בכלביה קוראים לכם לבוא לאמץ אותם.
כל העדכונים - חדשות רחובות