האם חלון שהותקן על ידי קבלן אלומיניום בטרם קיבל עליו את מלוא התשלום הוא רכוש בעלת הבית או רכושו? בסוגיה זו ככל הנראה יצטרך להחליט בית המשפט כאשר יחלו הדיונים במשפטו של קבלן מכפר מנדא שהחליט לקחת חלון מביתה של לקוחה, לאחר שדין ודברים ביניהם בעניינים כספיים לא הוביל לתשלום עבור העבודה טרם סיומה.
1 צפייה בגלריה
דרש את כספו
דרש את כספו
דרש את כספו
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
על פי כתב האישום שהוגש השבוע בבית המשפט השלום ברחובות כנגד בעל העסק, הוא ביצע עבודות עבור זוג שמתגורר בגדרה. המחלוקת הכספית בין הצדדים הייתה ויכוח בו מצד אחד טענו בעלי הבית שהעבודות לא הסתיימו ולכן אינם משלמים את יתרת הסכום לעבודה, ומנגד טען בעל העסק שהם חייבים לו כסף עבור העבודות שכבר הסתיימו.
בזמן הוויכוח, הגיע הנאשם לבית הזוג כדי לבצע עבודות תיקונים, והחל להתווכח עם בעלת הבית ודרש את כספו. כשבן הזוג הבחין בהם מתווכחים אמר לנאשם שהוא לא יקבל את התשלום עד שיסיים את כל העבודות. הנאשם החל לצעוק ולאיים, אמר שאם לא יקבל את התשלום ישבור את כל החלונות בבית, ואז ניגש לסלון ופירק את אחד החלונות. בעל הבית ניסה לעצור אותו ותפס בחלון, אך הנאשם דחף אותו באמצעות החלון ובעל הבית נפצע. לאחר מכן החלון נפל, הוא אמר לאחד העובדים שלו לקחת את החלון לרכב, לקח את דבריו ויצא מהמקום עם החלון.
הם נכנסו לרכב כשבעלת הבית רצה אחריהם, לאחר מכן היא נעמדה מול רכבם אך נאלצה לזוז במהרה כדי שהרכב לא יפגע בה בעת הנסיעה. כעת הקבלן מואשם בגניבה, תקיפה ואיומים.