תושבי רחוב שדרות חן סובלים בשנים האחרונות ממצוקת חניה שהוחרפה בשנה האחרונה בשל עבודות התשתית בדרך יבנה. אלא שהסיוט שלהם הפך למורכב עוד יותר השבוע , כאשר העירייה החליטה לצבוע את כל אבני השפה ברחוב באדום־כחול. המשמעות: רק דיירי הרחוב יוכלו לחנות ברחוב אחרי השעה 19:00 ועד השעה 8:00.
1 צפייה בגלריה
חניה באדום־כחול ברחוב
חניה באדום־כחול ברחוב
חניה באדום־כחול ברחוב
(צילום פרטי)
קראו גם:
יש שהיו חושבים שמדובר בפתרון נהדר, כיוון שמבלים רבים תופסים חניות בשכונה כשהם יוצאים לאזורי הבילוי ברחוב הרצל, אך התושבים חושבים שהמבלים הם הצרה הפחות גדולה. "כל האיזור נקרא איזור 2 מבחינת חניה, אבל מה עשתה העירייה? היא נותנת תו חניה לכל רחוב לעצמו, זאת אומרת שאם אני גר בדרך יבנה אני לא יכול לחנות בשדרות חן ולהיפך. נוצר מצב שבו אנשים שגרים ברחובות בעייתיים, כמו למשל דרך יבנה שכולו בניינים בבנייה ועם מיעוט חניות, אין להם איפה לחנות", אומר השבוע איתן, תושב השכונה.
התושבים החליטו להתארגן להקמת כוח פעולה שכונתי בניסיון למנוע את המהלך. "זו שכונה של בניינים ישנים, להרבה אנשים אין חניה בבניין ואין חניה ברחוב. מה הם אמורים לעשות? בכל מקום מתוקן עושים חצי מהחניות אדום־כחול וחצי כחול־לבן, למה להחליט שהכל אדום־כחול? נוצר מצב שאנשים לא רוצים להזיז את המכוניות שלהם. מי עומד מאחורי המחשבה המטופשת הזו? כמה באמת חשבו עלינו כשיצאו עם המהלך הזה? כמה עוד נסבול?".
מעיריית רחובות נמסר: "בנושא זה תתקיים ישיבה עם חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה אבי קינד, מנהל אגף התנועה ליאור שוקרי ונציגי התושבים בניסיון למצוא פתרונות ראויים".