מצוקת החניה עולה שלב: עשרות אוטובוסים חונים בסופי השבוע בכל החניות הפנויות באזור חניון האוטובוסים ומתחם הווטרינר העירוני וצער בעלי חיים בדרך גד פיינשטיין ברחובות, אך אם עד לפני שבוע הם תפסו רק חניות, השבוע החליטו לחנות גם על כל המדרכות באזור.
1 צפייה בגלריה
אוטובוסים מחוץ למתחם. לא פעם ראשונה
אוטובוסים מחוץ למתחם. לא פעם ראשונה
אוטובוסים מחוץ למתחם. לא פעם ראשונה
(צילום: פרטי)
אנשים שעובדים באזור מספרים שלא ניתן למצוא חניה בימי שישי בערב, ולמרות שהמקום נחשב לאזור שקט, רבים מתושבי רחובות ההולנדית עושים בדיוק בכביש ובמדרכות אלו קיצור דרך בין השכונה ובין מתחם הסנטרו בו יש עסקים פתוחים בשבת.
"אנחנו עושים הליכה בכל יום שבת בבוקר דרך המתחם ועד לישפרו ואז לספורטק, לא ברור למה צריכים לחנות אוטובוסים על מדרכות בצורה כזו, מי אישר להם את זה?" שואלת תושבת רחובות ההולנדית.
קראו גם:
על פי תוכנית ההתחדשות העירונית בקריית משה המסוף עתיד לעבור למתחם אחר באזור תעשייה חדש שיפתח בצדה השני של השכונה, אך עד לפיתוח התוכנית יכולות לעבור שנים רבות.
"יש להם כל כך הרבה מקום פנוי בתוך המתחם של האוטובוסים, המקום כולו חניה אחת גדולה, אז למה בכל זאת הם חונים בכל האזור ועוד על על המדרכות? זו לא פעם ראשונה, הייתה להם תקופה שהיו פה פקקים בימי שישי והעניין נפתר, אבל נראה שכל פעם צץ עם המתחם הזה משהו חדש".
מאגד נמסר בתגובה: "בזכות הרפורמה בתחבורה הציבורית, שהוביל לאחרונה משרד התחבורה בשיתוף עיריית רחובות, השתפר ושודרג מערך התחבורה הציבורית והשירות לו זוכים תושבי רחובות.
"הדבר בא לידי ביטוי, בין השאר, באמצעות תוספת של עשרות אוטובוסים והגדלה ניכרת של קווי התחבורה הציבורית וזמינות נסיעתם בעיר. לצערנו, עשרות האוטובוסים שנוספו יוצרים מצוקה זמנית על החניונים בעיר. לכן, בשיתוף פעולה עם משרד התחבורה ועיריית רחובות, אנו מתכוונים להשקיע את מירב המאמצים למציאת פתרונות אופטימליים למצוקת החניה לאוטובוסים בעיר, ומקווים שהודות להנהלות העירייה ומשרד התחבורה יימצא פתרון לבעיה.
"אנו מבינים ומזדהים עם חוסר הנוחות הזמנית שנכפתה בצר לנו על תושבי האיזור בהנחה שהפתרון המסתמן באופק קרוב".
כל העדכונים - חדשות רחובות