תביעה בסכום של 31,150 שקלים הוגשה השבוע בבית משפט השלום ברחובות על ידי תושב העיר בשכונת שעריים, שתובע את ועד הבניין לאחר שביתו הוצף בביוב בגלל שימוש רב במגבונים בבניין.
1 צפייה בגלריה
ההרס בדירה. עובש, רטיבות ובקטריות
ההרס בדירה. עובש, רטיבות ובקטריות
ההרס בדירה. עובש, רטיבות ובקטריות
(צילום פרטי)
קראו גם:
על פי כתב התביעה, אירעה סתימה בצנרת הביוב המשותף של הבניין כתוצאה מזריקת מגבונים ומוצרי היגיינה לאסלות. הסתימה גרמה להצפה בבית התובע, במסדרון ובשלושה חדרי שינה שבהם מותקן פרקט לאחר השקעה רבה בשיפוץ שערך התובע בשנת 2016.
לדברי התובע, גם הפאנלים, גם משקופי הדלתות וגם הפרקט כולו נהרסו, ועוד באותו היום הגיע אינסטלטור וציין כי נוצרה סתימה בקו הראשי משום שהשכנים זרקו לאסלות מגבונים ומוצרי היגיינה אחרים וגרמו לסתימה שהובילה להצפה.
לדברי התובע, אין מנוס מהמסקנה כי ועד הבניין לא תחזק את הבית המשותף באופן ראוי והולם וכי בבניין השתמשו בצורה חסרת אחריות בצנרת הביוב המשותף.
הוא סיפר בתביעה שפנה לנציגי ועד הבית לשאת בתשלום הנזקים שנגרמו לו, אך זכה להתנערות מצידם. לדבריו ההצפה הובילה לריח בלתי נסבל בביתו, לפטריות, נבגים, בקטריות ועובש בחדרים המדוברים, ולקחו ימים רבים עד שהתאפשר להוציא את הריח הנורא מהדירה. עד היום לדבריו ישנם כתבי עובש, נפיחות ורטיבות בביתו וכעת הוא מבקש מבית המשפט לפסוק שוועד הבניין ישלם פיצויים על הנזקים שנגרמו לו, כולל הוצאות משפט.