באירופה הוא כבר מוכר ויש לו אפילו מעריצות שנמצאות איתו בקבוצת ווטסאפ מיוחדת. רגע לפני שהוא יוצא לסיבוב הופעות בעולם, המוסיקאי הרחובותי שמכנה את עצמו TOMER, מספר על הפריצה בחו"ל והרצון להצליח גם בארץ.
בימים האחרונים יצא ליוטיוב הקליפ החדש שלו, HeartBreaker, ותוך שלושה ימים צבר 170 אלף צפיות. הוא רק בן 24, אבל צבר לא מעט חוויות בדרך להגשים חלום שהיה לו מאז ומתמיד – להיות זמר ויוצר. "מגיל קטן הייתי עושה במשפחה הופעות ובגיל 7 התחלתי ללמוד קלידים ובשלב מאוחר יותר גיטרה והפקה מוזיקלית. הייתי שר בסתר ובצבא החלטתי ללמוד פיתוח קול במשך חמש שנים".
1 צפייה בגלריה
תומר
תומר
מימין: צילומי הקליפ עם הדוגמנית מאוקראינה. TOMER
(צילומים: תומר גייבשלס, מורן קריב)
בפברואר 2020 החל לעבוד על הקלטת שיר ולאחר מכן על יצירת קליפ. TOMER, שאוהב לעשות דברים עד הסוף, נסע לקייב לצלם את הקליפ.
איך ממנים את כל זה?
"יש לי חברת פרסום עם שותף ועם עובדים. בניתי אותה בשביל לעסוק במוזיקה, הבנתי שהתעשייה קשוחה וצריך כסף כדי להתקדם בה".
ולמה דווקא חו"ל קודם?
"מאז ומתמיד כתבתי באנגלית. זו לא שפת האם שלי, אבל כל המוזיקה שאהבתי היא באנגלית. גדלתי על אלטון ג'ון וקווין ומייקל ג'קסון, ומשם באה ההשארה", הוא אומר ומספר שהחל לצבור קהל ברחבי העולם. יש לו קבוצת מעריצות שרופות שמלוכדת בווטסאפ. "מארה"ב, גרמניה, פולין, קייב, הודו ואפילו מפקיסטן, כולן תומכות ומפיצות את המוזיקה ואני אוהב אותן חזרה ושולח להן ברכות יום הולדת".
איזו מוזיקה ישראלית אתה מעריך?
"גדלתי על שלמה ארצי, אני מאוד אוהב את עברי לידר, אליעד, אני מאוד מחבב את דניס לויד שעשה דרך שאני מאוד מעריך אותה", הוא מספר.
לTOMER יש ארנב מחמד מאולף בדירה שלו בשם ג'וני. "גדלתי בבית עם 13 חתולים של ההורים, ותמיד לימדו אותי לגדל חיות. כשעברתי לגור לבד אמרתי שאני חייב חיה, ובטעות לקחתי ארנב. בהתחלה הוא החריב לי את הדירה, הוא אכל כבלים למוניטורים ומכשירים, אבל אילפתי וחינכתי אותו".
קראו גם:
במקרה אחד עלה TOMER לכותרות דווקא באוקראינה כשערך צילומים לקליפ השני שלו לשיר 'סופרמן'. מי שהשתתפה לצדו בקליפ הייתה ולדה, דוגמנית מפורסמת מקומית שלה יש חבר רציני שהוא גם ולוגר מפורסם בקייב. במהלך הקליפ התפתחה כימיה בין השניים וצילומים שונים מהיום הגיעו לרשת, כשולדה ו-TOMER מככבים זה לצד זה וככל הנראה הכימיה עברה היטב במצלמות. מאוחר יותר TOMER הזמין את ולדה להישאר ולאכול ארוחת ערב עם הצוות. "יכול להיות שהיא קצת נדלקה עלי, היא נשארה ובן הזוג שלה כעס והעלה צילומי מסך שאני מוזג לה שמפניה על היאכטה ושוכב לידה במיטה, צילומים במסגרת הקליפ בכלל. הוא כתב שולדה בוגדת בו, היו עשרות אלפי צפיות ותגובות, הנתונים שלי באינסטגרם עלו מאוד באותו יום. לא הבנתי מה כותבים עלי אז ביקשתי מנהג המונית יום אחרי כן לתרגם לי, הוא רק אמר לי – לא טוב, לא טוב, לך הביתה. היו רגעים שפחדתי, אבל זה עשה לי אחלה פרסום", מספר TOMER וצוחק.
מה החלום הגדול?
"החלום הכי גדול שלי הוא לקחת גראמי".
הופעת הבכורה של הסינגל והקליפ החדשים HeartBreaker תתקיים ב- 10.09.2021 בתיאטרון תמונע בת"א, ולאחר מכן ייצא TOMER לסיבוב הופעות באירופה.
כל העדכונים - חדשות רחובות