סכסוך מכוער בתוך המשפחה הוביל לכתב אישום נגד תושב האיזור, בטענה שתקף את בתו החורגת ובעלה ואיים עליהם.
מכתב האישום, שהוגש לבית המשפט השלום ברחובות, עולה כי הנאשם מתגורר עם אשתו בביתם במושב סמוך לרחובות, וביחידת הדיור של הבית מתגוררים בתה של אשתו ובן זוגה.
1 צפייה בגלריה
"אלימות בלתי נתפסת"
"אלימות בלתי נתפסת"
הסכסוך הסתיים בכתב אישום
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
בסוף חודש מרץ האחרון, בשעת ערב מוקדמת, נכנסה הבת למחסן הבית כדי לקחת נורות, ואז ניגש אליה האב החורג ואמר לה: "מה את עושה פה? עופי לחור שלך, את לא תיקחי מפה שום דבר".
בתגובה אמרה לו הבת כי תיקח משם מה שהיא רוצה, כי מדובר בבית שלה. בתגובה הוא כיבה לה את האור במחסן וסגר את הדלת כשהיא בפנים.
בהמשך יצאה הבת מהמחסן וניגשה לבית אמה, כשאביה החורג הולך לפניה. בעת שהלכו, הסתובב אליה ואיים כי יפגע בה ובבעלה והוסיף שאם לא ישלמו ארנונה וחשמל, "יגמור" אותם.
כשנכנסה לבית אמה, אחזה הבת בידה נורה שלקחה מהמחסן, ואז לקח ממנה האב החורג את אריזת הנורה והטיח אותה בעינה הימנית, והנורה התנפצה בתוך האריזה. בתגובה סטרה לו הבת.
העימות בין השניים הידרדר למכת אגרוף שהנחית האב החורג במצחה של הבת, וכתוצאה מכך היא נהדפה לאחור, וקיבלה מכה בגבה משולחן שניצב במקום.
כשניסתה לעלות במדרגות לעבר אמה, חסם האב החורג את דרכה, קילל אותה, אמר שהיא "פרזיטית, נשואה לשחור", וכי היא ובעלה חיים על חשבונו.
בנוסף, אמר לה כי ברשותו סרטונים אינטימיים שלה עם בעלה, וקרא להם אפסים, ואמר לבעלה: "יא שחור מסריח, תיקח את הסחבה שלך", כשהוא מתכוון לבת. בתגובה לכך הזמין בן זוגה את המשטרה.
כעת מוגש נגד האב החורג כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים.
כל העדכונים - חדשות רחובות