תביעה על סך 22 אלף שקלים הוגשה נגד עורך דין שמשרדו ממוקם באזור רחובות. מדובר באדם שבנה בית וכדי להוציא אישור טופס 4 שילם שכר טרחה לעורך דין, אך את הטופס לא ראה.
1 צפייה בגלריה
'פרצה הקוראת לגנב'. כסף במעטפה
'פרצה הקוראת לגנב'. כסף במעטפה
'פרצה הקוראת לגנב'. כסף במעטפה
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
קראו גם:
תושב האיזור בנה את ביתו כבן ממשיך על חלקה של הוריו. הוא נקלע לקשיים והיה זקוק לסיוע של עורך דין להוצאת טופס 4 לביתו. עם קבלת התראה בנושא פנה לעורך דין באזור רחובות והוא הציג את עצמו כמומחה בדיני מקרקעין, נדל"ן ובכלל בתחום הוצאת ההיתרים הנדרשים בתחום הבנייה.
השניים נפגשו במשרדו של עורך הדין, התובע הגיש לו את כל המסמכים הנדרשים כדי לקבל את השירות המשפטי, ועורך הדין ציין כי לא תהיה לו בעיה להשיג את האישורים הנדרשים עבור ביתו.
בתמורה לשירות המשפטי, דרש עורך הדין שכר טרחה של 22 אלף שקלים, במעמד החתימה על החוזה בין השניים שילם התובע את הסכום, ומאז לטענתו עורך הדין לא נקף אצבע כדי לקדם את האישור.
לדבריו, בכתב התביעה שהגיש כעת נגד עורך הדין, האחרון לא ביצע שום פעולה לה הוא נדרש במסגרת השירות המשפטי עבורו. עורך הדין הבטיח לסגור מולו דברים אך נעלם, אז התובע הגיש נגדו תלונה בלשכת עורכי הדין ונכתב לו בחזרה שהנושא בטיפול. מאז עברו שלוש שנים, האישור על הבית לא התקדם והכסף לא הוחזר לו. כעת הוא תובע את עורך הדין שישיב לו את כספו בחזרה.