עובדי סניף סופר פארם באזורים סנטר ברחובות החדשה הגיעו לבית המשפט השלום ברחובות השבוע וביקשו צו הרחקה נגד תושב העיר שלטענתם איים עליהם.
נגד התושב גם הוגש השבוע כתב אישום לאחר שעל פי הטענה נכנס לפני כשבועיים לסניף ורכש בבית המרקחת תרופות. הוא לא היה מרוצה מהשירות שנתן הרוקח ללקוח אחר שהיה במקום, ולכן קילל את הרוקח וקרא לעברו קריאות גזעניות בנוגע למוצאו, תוך שהוא מתקרב לדלפק ודוחף את מחיצת הפלסטיק החוצצת בינו ובין הרוקח.
1 צפייה בגלריה
סניף סופר פארם
סניף סופר פארם
קילל את הרוקח וקרא לעברו בקריאות גזעניות
(צילום אילוסטרציה: מתן דויטש)
קראו גם:
בהמשך עזב את המקום כשאחת העובדות מלווה אותו החוצה. הוא ניגש לאופנוע שלו, הפך את לוחית הרישוי, הוציא מברג ואמר לעובדת: "אם תהיה פה משטרה, אני חוזר ודוקר אותך, זה הסוף שלך".
העובדת ציינה בבקשתה לצו הרחקה, כי תוך כדי האירוע אחד העובדים לחץ על לחצן המצוקה בסניף, ובמקום התקבלה שיחת טלפון מחברת האבטחה "צוות 3", בה נתבקשה לשלוח למקום ניידת. לדבריה, בכל אותה עת נכחה בסניף עובדת של השיטור העירוני שלבשה חולצה של השיטור, והיא יצאה ושכנעה את האיש לחדול ממעשיו ולהסתלק מהמקום. חבר שלו שעמד ליד האופנוע צעק לעברו שהוזמנה משטרה.
מספר דקות לאחר מכן הגיעו שוטרים למקום, ולאחר שהוגשה תלונה נגד התוקף, הוא נחקר ונשלח למעצר בית.
"יש להדגיש כי בחודשים האחרונים מאז החל משבר הקורונה, מצויים הרוקחים בכל בתי המרקחת בלחץ רב, בעומדם בחזית המערכה נגד התפשטות המחלה, כשהם ממשיכים לשרת את קהל הלקוחות באווירה של מתח ולחץ מצד התושבים", נכתב בבקשה של עובדי סופר פארם, שהוגשה על ידי עו"ד יניב גורן.
בדיון שנערך במעמד שני הצדדים, הנאשם הסכים להארכת תוקף הצו למשך שישה חודשים, וציין כי אין לו עניין להיכנס לחנות או לבתי מגורים, והצו אכן ניתן לשישה חודשים.
כל העדכונים - חדשות רחובות