בחודש מרץ בשנה שעברה קיבלה שירה חדד מרחובות הודעה כי החוזה שלה להפעלת בית קפה "גרג" בביל"ו סנטר לא יחודש, וכי היא צריכה לפנות את המקום בתוך כחודשיים.
1 צפייה בגלריה
"מבטיחה קפה מעולה". שירה חדד השבוע
"מבטיחה קפה מעולה". שירה חדד השבוע
"מבטיחה קפה מעולה". שירה חדד השבוע
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
חדד טענה כי ההחלטה לסיים את החוזה שלה היא תוצאה ישירה של תלונה שהפנתה לממונה על הטרדות מיניות בקניוני עופר, נגד גורם בכיר במתחם בשנת 2013, בגלל הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה לכאורה.
הבכיר הכחיש אז וחדד התלוננה נגדו במשטרה, אך המשטרה, ולאחר מכן גם הפרקליטות, החליטו לסגור את התיק.
הודעה שכתבה חדד בוואטסאפ הציפה את הנושא והובילה לתמיכה הגדולה בה: "התיישנות קורית בזמן שאת רוצה לשכוח, משכנעת את עצמך שחבל על המאמץ, שהבנאדם הזיה. זה יהרוס לך את הבריאות, ויש מלא מקרים כאלה, גברים עם הרבה כוח, ואת שואלת את עצמך: עכשיו זאת כבר נחשבת הטרדה? מבטיחה לעצמי שבפעם הבאה לא אהיה בהלם!! די! את חזקה! אפשר להמשיך בינתיים, עדיין לא קרה משהו קיצוני. הוא לא יעז להגזים יותר מזה, אין מצב, הוא לא יפגע לי גם בעסק... לא?? לא מאמינה שהוא נגע בי. לא מאמינה שהוא נגע בי. די, למי יש כוח לכל החרא הזה?".
בימים אלה: שמחנו לשמוע שחדד פועלת להקמת בית קפה משלה ברחובות, ללא זכיינות.
"היום אני תובעת את החברה שמפעילה את ביל"ו סנטר ובנובמבר יתקיים דיון ההמשך בבית המשפט", היא אומרת. "יש לי בת זוג ויש לנו ילד בן חמש ותאומות בנות שנתיים. אני הייתי המפרנסת העיקרית ועבדתי עם אחותי הקטנה בשותפות. היתה לי מחשבה לחזור לתחום הדרמה תרפיה, אבל היום אני מתכוונת לפתוח בית קפה חדש ואני על סף חתימה עם מקום חדש, בית קפה שהוא לא רשת, ושאני אביא בו את עצמי".
כשאת באה למקום חדש, מה את מספרת על מה שקרה?
"בפגישה הראשונה במתחם סיפרתי את הסיפור, שמתי את הדברים על השולחן, הסברתי שיכול להיות שיקבלו גם טלפון ובו יספרו שאני מתלוננת סדרתית, כי הם מנסים למנוע ממני לפתוח בית קפה חדש, אבל זו התלונה הראשונה שהגשתי בחיים שלי במשטרה. זו הפעם הראשונה בחיים שלי שעשיתי סיפור ממשהו".
אחרי השבר, ההרס וכאב הלב, אחרי שראתה איך הורסים את בית הקפה שהיה לה בית במשך מעט יותר מעשור, חדד מרגישה אופטימית יותר מתמיד ומתחייבת לפתוח בית קפה שישרת שוב את הלקוחות האהובים וגם מצהירה: "אני מבטיחה קפה מעולה".