סניף הדואר שפועל במושב קדרון עוד משנות ה־50 ייסגר, כך התבשרו לאחרונה התושבים הזועמים.
1 צפייה בגלריה
הסניף בקדרון
הסניף בקדרון
הסניף בקדרון
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
בתחילת החודש שלח מנכ"ל המושב, מוטי קרמר, מכתב לשר התקשורת יועז הנדל, ובו ציין כי קיבל בתדהמה את כוונת דואר ישראל לסגור את הסניף. "הלקוחות המרכזיים אשר ייפגעו מכך הם הקשישים" כותב קרמר. "במושב 223 תושבים מעל גיל 65 ומחציתם חצו את ה־80, רובם ניצולי שואה ועדיין צורכים את שירותי דואר ישראל".
קרמר אף ציין כי הסניף ממוקם במבנה השייך לאגודה החקלאית ואינו משלם שכירות ושהסניף משרת לקוחות רבים מהאיזור, בין היתר מגדרה, שם נסגרו סניפים לאורך השנים ונותר רק סניף אחד עמוס. "ולראיה, בממוצע בכל יום מספר הפעולות נע בין 12 ל־150", נכתב שם.
גם ראש המועצה האזורית ברנר, דורון שידלוב, פנה לשר בבקשה להשאיר את הסניף בקדרון פתוח.
כיום רוב השירותים בדואר רחובות ניתנים בסניף המרכזי ברחוב הרצל, כשתושבים רבים מדווחים מדי חודש על עומס רב. "זו לא חוכמה לסגור סניף ואז לרכז את כולם בדואר אחד בהרצל", אומרת רחל לוי, תושבת שעושה שימוש קבוע בדואר. "נוצר מצב אבסורדי שבן אדם שרוצה לקנות בול צריך לחכות בתור המון זמן או להמתין בחוץ, בשמש הקופחת. גם רוצים שאנשים יעברו לדיגיטל וזה לגיטימי, אבל צריך לזכור שהקשישים צריכים שירות נגיש ואי־אפשר להתעלם מהם".
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "חברת דואר ישראל בוחנת את פריסת הסניפים בהתאם לצורך. במסגרת זאת נבחנת גם פעילות היחידה בקדרון, אך נכון לעכשיו טרם התקבלה החלטה בנושא".