על רקע העלייה בשיעור התחלואה בכל הארץ, ונוכח העובדה שרחובות הפכה לעיר אדומה, עיריית רחובות פותחת בשיתוף מד"א מתחם חיסונים ליום אחד לכולם: חיסון ראשון לבני 12 ומעלה, כולל מבוגרים שטרם התחסנו; חיסון שני לכל בני הנוער שהתחסנו במקום במתחם החיסונוער ב- 27.7; וחיסון שלישי – ה"בוסטר" – לבני 60 ומעלה ולכל קבוצת אוכלוסייה שהממשלה תקבע עד אז כי ניתן לחסן בחיסון זה.
1 צפייה בגלריה
אולם אוסי זוהר. המקום בו יוקם המתחם
אולם אוסי זוהר. המקום בו יוקם המתחם
אולם אוסי זוהר. המקום בו יוקם המתחם
(צילום: עיריית רחובות)
קראו גם >>
המתחם צפוי להיפתח באולם אוסי וזוהר במרכז חוויות שווייץ בשכונת רחובות המדע, ברחוב סירני 52, ביום שלישי הקרוב, 17.8 בין השעות 17:00-22:00.במקום יחכו לבני הנוער די ג׳יי, פיצות ושתיה והגרלה של טלפון חכם וטאבלט בין כל המתחסנים.
* על בני הנוער שמגיעים עצמאית להצטייד באישור חתום ע״י ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה.
ראש העיר, רחמים מלול: ״התחסנות היא הדרך היחידה להימנע מתחלואה קשה, והיא תאפשר לנו לחזור לשגרה שלנו. משרד הבריאות ממליץ לכל בני ה- 12 ומעלה, ילדים ובוגרים – להתחסן. הקמנו מתחם בזק למען תושבי רחובות – כדי שנוכל להחזיר את רחובות להיות ירוקה ובטוחה. אני קורא לכל מי שלא התחסן- בואו למתחם החיסונים בשלישי הקרוב״
ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: "פעלנו מול הגורמים הרלוונטיים על מנת שנוכל להקים ברחובות מתחם התחסנות יעיל וקרוב לבית, לכל אחד מהחיסונים – תושבי רחובות, בואו להתחסן כדי שנוכל לשמור על רחובות בריאה ככל שניתן"
לכל העדכונים - חדשות רחובות