הצעיר מרחובות, שהוגשו נגדו עשרות תלונות מצד נשים ובעלי פאבים ברחוב הרצל בעיר בטענה שהטריד עובדות ומבלות, נעצר בסופו של דבר רק לאחר שתועד מתעלל בכלב מחוץ לחלון דירתו. הצעיר צולם כשהוא חובט בכלב ומנער אותו, ולבסוף גם קושר אותו מחוץ לחלון.
1 צפייה בגלריה
קשר את הכלב על מנוע המזגן מחוץ לחלון
קשר את הכלב על מנוע המזגן מחוץ לחלון
קשר את הכלב על מנוע המזגן מחוץ לחלון
(צילום: דוברות המשטרה)
ביום שני בשבוע שעבר, הבחינה שכנה של הצעיר כי הוא מחזיק את הכלב מחוץ לחלון דירתו. בהמשך הוא חבט בו וניער אותו בחוזקה ואז קשר אותו למנוע המזגן מחוץ לחלון. הוא אף איים בסכין על שכנים שניסו להתערב. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את הצעיר, שהחל להשתולל ולתקוף אותם.
רק אז גילו כי מדובר באותו אדם שצעירות רבות ברחובות התלוננו נגדו בשנה האחרונה כי הוא מטריד אותן ואף מאיים לאנוס אותן, וכן איים איומים דומים על שכנותיו לבניין. לאחרונה אף פורסם סרטון בטיקטוק, בו הוא נראה מקלל אישה בקניון רחובות ומאיים עליה. לאחר אותה תקרית הוא נעצר ושוב שוחרר.
קראו גם:
עקב מצבו הרפואי, המשטרה הפנתה אותו לאשפוז ובהמשך מעצרו הוארך בבית המשפט.
"אני מקווה שלא ישחררו אותו חזרה לאיזור", אומרת צעירה שהוטרדה על ידו בתקופה האחרונה. "פחדתי לצאת מהבית, ללכת לעבודה. אם הייתי רואה אותו מרחוק הייתי בורחת. זה מצב נורמלי? שבן אדם מרגיש שאין לו הגנה?".
הצעירה מספרת שלמרות צווי הגנה נגד האיש באיזור הפאבים, המשיך המטרידן בשלו, ולמרות הפרת הצווים, דבר לא נעשה על ידי בית המשפט כדי להפסיק את ההטרדות.
בעיריית רחובות ציינו כי הכלב נלקח לטיפול ושוהה בכלביית הווטרינר העירוני.
מהמשטרה נמסר: "המשטרה תפעל באפס סובלנות כלפי התעללות בבעלי חיים מכל סוג שהוא ותמצה את הדין עם המעורבים".
"כנראה חיי כלב חשובים מחיי אדם", אמרה אחת הצעירות על המעצר. "כבר חצי שנה שיש אינספור תלונות נגדו. אמרנו שיקרה כזה דבר, התרענו, ומזל שלכלב לא קרה שום דבר. בקלות זה היה יכול להיגמר אחרת, ובקלות גם בחורה צעירה היתה יכולה להיפגע ממנו באופן קשה. אני רק מקווה שעכשיו נוכל לשים את התקופה הזו מאחורינו ושהוא לא יחזור לאיזור שלנו".
כל העדכונים - חדשות רחובות