המשטרה עצרה גבר, שעל פי החשד התגנב לתחנת המשטרה ברחובות וגנב משם טרקטורון. כלי הרכב המדובר נתפס על ידי המשטרה בסוף השבוע במסגרת תיק אחר, והועבר למחסן של תחנת המשטרה בעיר.
2 צפייה בגלריה
משטרת רחובות. רק למחרת זיהו כי הטרקטורון נעלם
משטרת רחובות. רק למחרת זיהו כי הטרקטורון נעלם
משטרת רחובות. רק למחרת זיהו כי הטרקטורון נעלם
(צילום: יריב כץ)
המקרה אירע ביום רביעי שעבר, כאשר שוטרי תחנת רחובות הבחינו להפתעתם כי הטרקטורון נעלם. לאחר בדיקות המצלמות, התברר כי יום לפני כן הגיע אדם למקום בשעת צהריים וניסה לקחת את הכלי. האיש ניגש אל הטרקטורון וניסה להניע אותו, וכשלא הצליח החל לגרור אותו לכיוון שער היציאה והמתין. כששוטרים מהתחנה יצאו ופתחו את השער, הוא ניצל את ההזדמנות ויצא אחריהם.
שוטרי התחנה לא אהבו את המקרה המביך, ולאחר זיהוי החשוד נשלחה אליו ניידת כדי להביאו לבירור. על פי גרסת המשטרה, השוטרים מצאו את החשוד כשהוא אוחז בשקיות, בהן נמצאו סמים ובגדים שונים לאחר חיפוש. הוא נעצר.
נציג החשוד, עו"ד דמיטרי ברנשטיין מהסנגוריה הציבורית, טען כי המשטרה חרגה מסמכותה כשעצרה את החשוד ללא צו: "אם היו באים לעכב את החשוד לצורך חקירה ללא כוונה לעצור, מדוע הוא עצור? חשדות נוספים לא התווספו. החשוד מסר גרסה, והודה באופן מוחלט והסביר את הנסיבות. הוא עשה זאת בפנים גלויות ולאור יום, יצא משער ראשי".
החשוד טען להגנתו, כי לא פעל מרצונו החופשי, ונשלח להביא את הטרקטורון על ידי בעל הכלי. החשוד אף הציע לתת למשטרה את הפרטים של בעל הטרקטורון ולהוביל אותם אל כלי הרכב: "הוא טוען שפתחו לו שער (ביציאה מהמשטרה) והוא סבר שהוא עשה משהו כדין", טען סנגורו ברנשטיין.

2 צפייה בגלריה
טרקטורון
טרקטורון
המעצר הוארך ביום אחד
(צילום המחשה: shutterstock)

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בלא פחות מחמישה ימים. הסנגור טען: "אולי זה (העבירה) חוצפה ולא יפה, אבל עדיין זו לא עילת מעצר. הוא מודה והוא מצולם. אין מה לשבש (בחקירה). נבקש להורות על שחרורו".

קראו גם:

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גיל גבאי, דחה את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ביום אחד בלבד. בהחלטתו ציין, כי על אף שלחשוד עבר פלילי רלוונטי, ועל אף המסוכנות הנשקפת מעבירה נועזת בתחנת משטרה לאור יום, יש לבצע את החקירה במהירות יתרה.