צעירה תובעת חברה להסרת שיער לאחר מפגש לא נעים עם כוכבת הרשת שחר חיון: "חבורת משפיענים התפרצו לחדר כשהייתי במצב אינטימי - אני חוששת שתמונות עירום שלי יופצו ברשת", כך היא טוענת.
2 צפייה בגלריה
הופתעה כשהיא בעירום
הופתעה כשהיא בעירום
הופתעה כשהיא בעירום
(צילום המחשה: Shutterstock)
הצעירה הגיעה לסניף בדיזינגוף סנטר של "אמריקן לייזר" על מנת לקבל טיפול להסרת שיער, טיפול אישי ואינטימי עליו שילמה אלפי שקלים. על פי כתב התביעה שהגישה נגד החברה לבית משפט השלום בראשון לציון, כבר כשהגיעה לסניף הבחינה הצעירה בקבוצת משפיענים שהתקבצו בכניסה לסניף, ככל הנראה על מנת לערוך יום של צילומי יח"צ.
לטענת התובעת, הקבוצה היתה עסוקה בצילום סרטוני וידאו בחלל הסניף ואלו היא נכנסה לחדר פרטי על מנת לקבל את הטיפול שנעשה ללא בגדים.

2 צפייה בגלריה
שחר חיון
שחר חיון
שחר חיון
(תמונה: עמוד האינסטגרם)

לדבריה, היא כמעט סיימה את הטיפול כשלפתע הדלת נפתחה: "לקראת סיום הטיפול, תוך כדי שאני שוכבת על מיטת הטיפולים חשופה לגמרי, נפתחה דלת החדר ולתדהמתי עמדה שם אותה קבוצה, המורכבת מגברים ונשים וחלק ממנה גם הגברת שחר חיון, הפרזנטורית של הרשת, עם מכשירי הטלפון שלהם מכוונים לחדר ואלי", טוענת הצעירה.
בשלב זה נראה היה כי כל הנוכחים מבינים את המצב הבעייתי, לטענת התובעת, המשפיענים מיהרו לצאת מהחדר ולסגור את הדלת, אך היא נותרה המומה ומפוחדת.
"לא ניתן לדעת אם הקבוצה צילמה מספר תמונות או סרטונים. מיותר לציין את ההלם, הבושה, החדירה לפרטיות, תחושת החילול ובאופן כללי את הטראומה אותה חוויתי, אשר בוודאות תשאיר צלקת לזמן רב. הידיעה שקבוצת אנשים זרה צפתה בי בהיותי חשופה לחלוטין, ובנוסף לזאת- החשש שתמונות אינטימיות שלי קימות אצל אדם זר ואולי אף מופצות כרגע ברשת, אינו מרפה ממני".

קראו גם:

לטענתה, מבדיקה שעשתה במקום עולה כי יש מנעולים בדלתות והיא זועמת על כך שהדלת של חדר הטיפולים לא היתה נעולה בזמן שהעובדים ידעו שצוות צילום מסתובב בסניף.
הצעירה פנתה לחברה בדרישה לקבל הסבר, אך לטענתה לא קיבלה מענה ראוי במשך כחודש וחצי ועל כן החליטה להגיש תביעה על סך 35,050 שקל, מתוכם 30 אלף שקל בגין עוגמת הנפש שנגרמה לה ו-5,050 שקל החזר בגין סדרת הטיפולים שרכשה מהחברה.
טרם הוגש כתב הגנה.
מחברת "אמריקן לייזר" נמסר בתגובה: ״אנו לומדים את הטענות שהוגשו במסגרת תביעה, ונתייחס אליהן אם נדרש להליך משפטי. יודגש כי אנו מקפידים על נהלי טיפול ברורים ומחמירים".