אירוע "אסיף מוזיקלי" שיתקיים בחול המועד סוכות ברחובות, יכלול שלושה ימים של חגיגת מוזיקה ישראלית עם הופעות של מיטב האמנים: מרגלית צנעני, עמיר בניון, חיים משה, בר צברי, אביבה אבידן, מאיה אברהם ועוד.
2 צפייה בגלריה
יופיעו. עמיר בניון, מרגול וחיים משה
יופיעו. עמיר בניון, מרגול וחיים משה
יופיעו. עמיר בניון, מרגול וחיים משה
(צילומים: משה נחומוביץ, גבריאל בהרליה, אוהד רומנו )
המופעים יתקיימו בימים שני-רביעי, 2-4.10.23 בשעה 20:00 בפארק המייסדים. הכניסה חופשית.
עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו גם השנה, כמיטב המסורת בחול המועד סוכות, את אירועי סוכות "אסיף מוזיקלי".
ביום שני, 2.10.23 ייפתחו האירועים במופע רוק ישראלי – ערב שכולו מחווה ליוצרים וללהיטי הענק של שנות השבעים והשמונים: להקת Forever 80's עם הסולן ליאון רוזנברג, יבצעו את הלהיטים הגדולים של שנות השמונים.
להקת הטרנזיסטור תקיים מופע מחווה ללהיטיו של אריק איינשטיין, ותיארח את מיקי גבריאלוב; להקת אומהגומה תקיים מופע מחווה ליוצרים ייחודים במוזיקה הישראלית - יצחק קלפטר, דני סנדרסון, גידי גוב ועוד, ותיארח את הזמר אילן ליבוביץ' ואת סי היימן.
ביום שלישי, 3.10.23 יתקיים קונצרט חג חגיגי עם תזמורת "אל מוגרביה מעלות-תרשיחא", תזמורת רב-תרבותית מהגליל, הפועלת לשימור וחידוש מסורות מוזיקליות עשירות, שמרכיבות את התרבות הישראלית. התזמורת מחברת בין מזרח ומערב בחגיגה ים תיכונית מלהיבה של קלאסיקות מכל הזמנים בהשתתפות הזמרים אביבה אבידן, בר צברי ומאיה אברהם.

2 צפייה בגלריה
אביבה אבידן
אביבה אבידן
אביבה אבידן
(צילום: צחי וזאנה)

בערב זה תתקיים גם הופעתו של הזמר חיים משה, שישיר את מיטב שיריו האהובים.
ביום רביעי, 4.10.23, ייחתמו אירועי סוכות בשתי הופעות חגיגיות של האמנים מרגלית צנעני (מרגול) ועמיר בניון, עם מיטב הלהיטים הגדולים והאהובים שלהם.

קראו גם:

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "מופעי 'אסיף מוזיקלי' משלבים סגנונות מוזיקליים אהובים לאורך תקופות שונות. המוסיקה מחברת בין בני אדם ואין יותר מתאים לקיים אירועים אלה מאשר בחג סוכות, החג המשפחתי בו אנו מארחים ומתארחים בסוכה. אני מזמין את כל הציבור להגיע וליהנות. חג סוכות שמח".