נגד עיריית רחובות הוגשה בימים האחרונים תביעה בדרישה לפיצוי בסכום של 10,000 שקלים מטעם בניין דירות שטוען שהעירייה גרמה נזקים בעקבות הצפת ביוב במקום.
2 צפייה בגלריה
בור ביוב
בור ביוב
הגיעו לתקן ויצרו נזק?
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב התביעה, בחודש יוני בשנה שעברה בסמוך לבניין חצר ברחוב הנוטר התגלתה סתימה בביוב. לצורך תיקון הוזמן למקום אינסטלטור שהודיע לוועד הבניין המדובר כי התקלה נמצאת בביוב העירוני שמעבר לכביש, ולשם התיקון יש לפנות לעירייה.
בהתאם לכך, פנו הדיירים למוקד העירוני והתלוננו על התקלה, הם פתחו פנייה ולאחר מכן המוקד הודיע שהתקלה טופלה. לצערם, זמן קצר לאחר מכן גילו הדיירים כי הסתימה במערכת הביוב העירונית גרמה לנזקים במערכת התת־קרקעית בבניין שלהם, פיר המעלית התמלא מי ביוב והדיירים היו צריכים להוציא כסף מכיסם עבור שאיבת המים מהמקום. בוצעו מספר שאיבות במקום והבניין נאלץ גם להזמין שירותים ייחודיים לבחינת מערכת השאיבה בבניין.
בנוסף, הדיירים נדרשים כעת לבצע בבניין תיקוני טיח וצבע באיזור התת־קרקעי של הבניין שניזוק בשל מי הביוב העומדים.

2 צפייה בגלריה
מכסה ביוב
מכסה ביוב
ריחות קשים של ביוב
(צילום: shutterstock)

קראו גם:

במשך ימים רבים, כך מספרים הדיירים בכתב התביעה, הם נאלצו לחיות עם ריחות קשים של ביוב, ועל כן כעת הם דורשים מבית המשפט שיפסוק להם פיצוי עבור עוגמת הנפש, ותשלום עבור הוצאותיהם השונות בנושא. לדבריהם פנו מספר פעמים לעירייה לבקש פיצוי עבור המקרה, אך לא נענו ולכן פנו כעת לבית המשפט לדרוש את המגיע להם.
מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "העירייה תגיב לטענות בבית המשפט כמקובל".