אין יותר סניפי דואר בשכונות העיר רחובות, ומי שמבקש להתרחק מהסניף העמוס ברחוב הרצל ייאלץ לנסוע לסניף הקטן בגבעת ברנר או ברחוב הבנים בנס ציונה. גם הסניף הקטן בתחנת הדלק מנטה בשעריים נסגר כעת ולתושבי העיר כבר כמעט ואין שירותי דואר.
2 צפייה בגלריה
דואר ישראל
דואר ישראל
דואר ישראל. הסניפים ברחובות נסגרו
(צילום: לירן תמרי)
"בעייתי מאוד להגיע למרכז העיר בשביל דואר, אתה כבר בוחר בחברות שליחויות אחרות ומכתבים אף אחד כבר לא כותב", אומר מני יהודה, תושב העיר שהתייאש השבוע אחרי שביקש למצוא סניף באחד הרחובות הקטנים, כפי שהיו פזורים כמעט בכל שכונה עד לפני שנתיים. "ככה עושים התייעלות? סוגרים סניפים, לא נותנים שירות ופשוט הופכים את הדואר לחברת חבילות?"
לדבריו, הסניף במרכז העיר לא נוח. קודם יש למצוא אליו תור, אך ההגעה אליו קשה במיוחד כיוון שגם בשעות הבוקר כמעט בלתי אפשרי למצוא חניה.
יגאל לוי, לשעבר סמנכ"ל בכיר במשרד הדואר והתקשורת ותושב העיר, מספר השבוע שמצער אותו לראות את מה שקורה בעיר ובארץ כולה. "לאחרונה נסגרו גם התחנה שפעלה בתוך העירייה ועכשיו גם הסניף של מנטה שעריים. לצערנו מדובר בתופעה כלל ארצית, שבה המדינה סוגרת עשרות יחידות דואר ומתנערת מחובתה לספק שירות בסיסי, תוך שהיא מנסה להרוויח כמה שיותר ממכירת הדואר למשקיע פרטי ומניצול נכסי הנדל"ן של החברה", לדבריו.

2 צפייה בגלריה
תחנת הדלק שבה פעל סניף הדואר. מגמה ארצית
תחנת הדלק שבה פעל סניף הדואר. מגמה ארצית
תחנת הדלק שבה פעל סניף הדואר. מגמה ארצית
(צילום: אביגיל קדם)

בינתיים, מי שזקוקים לשירות יותר מכל הם האנשים שזקוקים לשירותי בנק הדואר, מבוגרים שמשלמים את חשבונותיהם במזומן בסניפים ועובדים זרים ששולחים באמצעות הדואר כסף למשפחותיהם בחו"ל.

קראו גם:

מדואר ישראל נמסר כי הסוכנות ב"מנטה" שעריים נסגרה לפני מספר חודשים. החברה יצאה בשני מכרזים מאז על מנת לפתוח סוכנות נוספת בעיר, אך לא אותרו זכיינים. "אנחנו פועלים למצוא פתרון שיאפשר פתיחה של יחידת דואר נוספת", נמסר.