תושב שכונת אושיות ברחובות שפגע מינית באכזריות בילדה בת חמש בגן שעשועים, קיבל עונש של שלוש שנות מאסר ופיצוי כספי.
2 צפייה בגלריה
הילדה חווה קשיים מאז המקרה
הילדה חווה קשיים מאז המקרה
הילדה חווה קשיים מאז המקרה
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
המשפט של הנאשם, בשנות החמישים לחייו, הסתיים השבוע עם גזר דין של שלוש שנות מאסר, תשעה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסך 20,000 שקל. זאת לאחר שהורשע בביצוע מעשה מגונה בילדה בת חמש בגן שעשועים לאור יום, כשהוא מנצל את ההיכרות עם הילדה ומשפחתה. לאורך הדיונים עד תומם, הוא הכחיש וכפר בהאשמות נגדו.
עורך דינו, ירון פורר: "מדובר בעונש שאינו שוקל את מכלול השיקולים לקולא ובעיקר את גילו המתקדם והיותו נכה המרותק לכיסא גלגלים. בכוונתי לערער על חומרת העונש".
בית המשפט קיבל את בקשת הסנגור לדון בערעור, ועיכב את ביצוע העונש עד להגשת הערעור לבית משפט המחוזי.
האירוע המזעזע התרחש בנובמבר 2021 בשעה 14:00, בגן שעשועים בשכונה, אליו הגיעו הילדה ואביה כדי לשחק ולבלות. הנאשם הכיר את הילדה לפני המעשה, וכשנפגשו לעיתים הם בירכו זה את זה לשלום.
בשלב מסוים התרחק אבי הילדה מן המקום, והנאשם ניצל את ההזדמנות על מנת לסמן לה לגשת אליו. הוא נצמד אליה והחל ללטף את רגלה, בטנה ובהמשך גם הפשיל מכנסיו, תפס בידה והניח אותה על איבר מינו.
על פי כתב האישום, הנאשם עשה זאת מספר פעמים, כאשר הוא מפסיק לפרקים, מכסה את איבר מינו ומחייך לאבי הקטינה בכל פעם שהסתכל לכיוונם. בהמשך עזב אביה של הילדה את המקום, אז ניצל זאת הנאשם כדי לחשוף בשנית את איבר מינו בפניה. במקום נכחו אנשים נוספים, אשר הבחינו במעשיו וקראו לו לחדול, עד אשר אחד מהם ניגש וליווה את הילדה לביתה.

2 צפייה בגלריה
מרכז סיעודי חדש במודיעין
מרכז סיעודי חדש במודיעין
מכחיש שחשף את איבר מינו
(צילום המחשה: shutterstock)

הנאשם כאמור הכחיש את המעשים, ובדיון האחרון לפני מתן פסק הדין, הזכיר את בעיותיו הבריאותיות וכפר באשמה: "אני אדם נכה, אני על כיסא גלגלים, יש לי בעיות נשימה, סוכרת ולחץ דם. אדם משותק מאה אחוז. אני לא נגעתי בחיים שלי בילדה".

קראו גם:

השופטת ציינה: "עבירות מסוג אלה חמורות שבעתיים כשהן מופנות כלפי קטינים שטרם סיימו את התפתחותם, שכן פגיעות כאלה עלולות ליצור נזק עמוק וארוך טווח. מהערכות שביצעו לשלומה של הילדה, נראה שעל אף מאמצי ההורים להשכיח ממנה את האירועים הטראומתיים היא חווה קשיים לימודיים וחברתיים, ונרתעת מדמויות שמתניידות בכיסא גלגלים".