במשטרת רחובות מוטרדים מהתפתחות חקירה חדשה בתחנה, העוסקת בחשדות כלפי גבר בשנות החמישים לחייו תושב העיר, שנעצר ביום ראשון השבוע לאחר שבתו הבכורה בת ה-20, התלוננה במשרד החקירות של התחנה כי הוא ביצע עבירות מין בה ובאחותה הצעירה, בת 9 בלבד.
2 צפייה בגלריה
עבירות מין מאז שהייתה בת 9
עבירות מין מאז שהייתה בת 9
עבירות מין בבתו בת ה-9
(צילום: שאטרסטוק)

המתלוננת, המתגוררת עם הוריה בביתם בעיר, העידה במשך מספר שעות, גוללה את גרסתה למעשים שהיא מייחסת לאביה ובוצעו לטענתה בבית המשפחה, מה שהוביל את החוקרים למעצרו של האב כמה שעות לאחר עדותה של הבת.
במהלך הימים ראשון ושני נחקר האב בתחנת המשטרה, והמידע שהצטבר בידי החוקרים, כמו ההבנה כי הם יידרשו לתוספת זמן לצורך השלמת החקירה, הובילה להבאתו של החשוד לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון.
בדיון שהתקיים אתמול (שלישי), החליט בית המשפט להאריך את מעצרו ביומיים נוספים, עד לשעות הצהריים של יום חמישי השבוע.
במהלך ימים אלה מתכוונים חוקרי המשטרה להעמיק את חקירת האב, ובמידה ויעלה הצורך, לזמן לעדות את בתו הבכורה.
עדותה של הבת הצעירה, מפאת גילה, יכולה להתבצע על ידי חוקרי ילדים בלבד, עובדים סוציאליים המוסמכים לחקירות רגישות מסוג זה, מהלך שגם עשוי להישקל בימים הקרובים.

2 צפייה בגלריה
תקיפה מינית נערה
תקיפה מינית נערה
בת ה-20 התלוננה נגד אביה על עבירות מין
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בתוך כך, במהלך החודשים האחרונים נחקרו בתחנת רחובות מספר תיקי עבירות מין, חלקם קשורים לביצוע עבירות בתוך המשפחה, פגיעות הורה בילדיו, וחלקם קשורים לניצול יחסי מרות.

קראו גם:

"אלה תיקים לא פשוטים בכלל, בוודאי כשמדובר במקרים נוראיים שכאלה בתוך המשפחה", אומר גורם במשטרה, "ובכל מקרה, אנחנו לא מקלים ראש בשום תלונה, בוודאי אם היא מגיעה מבן או בת משפחה, שכן מי שכבר מגיע, בא בדרך כלל אחרי תקופה לא פשוטה של ייסורים וחשש".