בשבועות האחרונים, ברחוב בנימין 12 ברחובות הוסבה המעבדה של קופת חולים מאוחדת בחלק משעות היום למרפאת בדיקות קורונה. תושבים ובעלי עסקים מהאזור טוענים כי אנשים שקיים חשש שנדבקו בקורונה עומדים ברחוב ומחכים יחד ליד העוברים ושבים. דבר אשר לטענתם גם מסכן את הציבור וגם מפר את פרטיותם.
1 צפייה בגלריה
התור ברחוב בנימין ברחובות
התור ברחוב בנימין ברחובות
התור ברחוב בנימין ברחובות
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
בחודש האחרון, תושבי רחוב בנימין הבחינו שמידי צהריים עד ערב משתרך תור ארוך בכניסה למרפאה, ממש באמצע הרחוב בו עוברים אנשים, ובכניסה למרפאה עומד בודק של קורונה. "הם עומדים על המדרכה של רחוב בנימין, שבדרך כלל תמיד עוברים בה אנשים כי מדובר על רחוב מרכזי ואזור מאוד מרכזי. כל הזמן יש שם תנועה, בכל רגע נתון עוברים 10 אנשים, חלקם עם עגלות וילדים", אומר דייר הרחוב.
"כולם רואים אותם, הם חשופים לעיני כל ולכולם ברור שהם חשודים כחולי קורונה, זה כשלעצמו לא בסדר, אבל הם גם מסכנים עוברים ושבים. לאנשים אין מושג שאותה קבוצת אנשים שעומדת ברחוב הם אנשים שבאו לבדיקה. בנוסף, יש שם עוד עסקים, אנשים מגיעים למרפאה, יושבים חשודים כחולי קורונה עם אנשים שבאים לבדיקה אצל רופאה ואין להם מושג שהם מסכנים את עצמם. אני ראיתי איך אנשים מתבלבלים כל הזמן ונכנסים לרופאה שיש במקום, עד שהיא תלתה שלט גדול שמבהיר שבדיקות הקורונה לא אצלה", הוא מספר.
בעל עסק באזור אומר שחלק מהאנשים מגיעים מסמטת רחוב הבנים, שם הם ככל הנראה מחנים את רכבם, חלקם חונים ברחוב בנימין היכן שיש חניה וחלקם מגיעים ככל הנראה ברגל. "מדובר על אנשים שצריכים להיות בבידוד, שעומדים פה באמצע הרחוב. אני ראיתי איך עושים במקומות אחרים. במכבי זה מאחורי הבניין, בחניה, ואין תור ברחוב. שם יש התקהלות ברורה של אנשים שחשודים כחולים, חלקם בוודאות יהיו חיוביים. אנשים פוחדים לעבור פה, איך עושים כזה דבר באמצע העיר כל יום?".
מקופת חולים מאוחדת טרם נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות רחובות