עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ונוף, סיימה בימים אלה את הקמתה של גינת כלבים חדשה בשכונת אבן גבירול.
שטח הגינה החדשה הינו 330 מ"ר, והותקנו בה משחקים לכלבים וריהוט מתאים - ספסלים, ברזיה ותאורה.
1 צפייה בגלריה
חברי קבוצת "קהילה בשינוי אבן גבירול" בגינה החדשה
חברי קבוצת "קהילה בשינוי אבן גבירול" בגינה החדשה
חברי קבוצת "קהילה בשינוי אבן גבירול" בגינה החדשה
(צילום: דוברות עיריית רחובות)
קראו גם:
ברחובות יש כ-8,000 כלבים רשומים במאגר הווטרינר העירוני, ומספר הכלבים בעיר הולך וגדל. הקמת גינות כלבים הינו צו השעה מטעמים רבים: נוחות לבעלי הכלבים ולכלבים עצמם, צמצום הפגיעה בגני המשחק, המלחמה בתופעת גללי כלבים על המדרכות וכיו"ב.
הקמת גינה זאת נעשתה ביוזמה ובשיתוף פעולה עם נציגות התושבים בשכונה, "קהילה בשינוי אבן גבירול". בימים הקרובים צפויה העירייה להתחיל בעבודות להכשרת מתחם דומה בשכונת אושיות, לאחר שאותר שטח מתאים בשכונה בביקור שערכו סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ', ומנהלת אגף גנים ונוף, אפרת דסקלו.
ראש העיר רחמים מלול: "תושבי העיר רחובות אוהבים בעלי חיים. בהתאם, עיריית רחובות שמחה להקים עבור התושבים את גינות הכלבים בכל רחבי העיר. אני קורא לבעלי הכלבים לשמור על הניקיון – גם בגינות וגם מחוצה להן ברחבי העיר".
סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר: "המגמה העירונית היא הקמת גינת כלבים בכל שכונה. אני מודה לחברי קבוצת "אבן גבירול קהילה בשינוי" על היוזמה בביצוע הגינה הזו, ועל שיתוף פעולה הפורה לאורך כל השנה בכל הקשור לשיפור חזות השכונה .הגברנו דרמטית את האכיפה בנושא צואת כלבים ונמשיך עם המגמה הזאת באפס סובלנות כלפי מפרי החוק".
חברי קבוצת "קהילה בשינוי אבן גבירול": "בפגישה שהתקיימה לפני חגי תשרי עם יניב מרקוביץ', אנו שמחים לבשר שרעיון שעלה בפגישה הפך למציאות בימים אלו. להנאת תושבי השכונה בעלי הכלבים, הוקמה גינת כלבים לתפארת. הפתעות נוספות צפויות לנו בפארק אביסרור ובחלקים נוספים בשכונה. חברי הקהילה שמחים על שיתוף הפעולה עם יניב וביחד בונים תוכנית לטובת כלל תושבי השכונה והעיר".