בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שלישי) ביומיים את מעצרם של בני זוג המתגוררים ברחובות שנעצרו אמש (שני) בחשד לפריצות מכונות תשלום של המטרונית בחיפה ואזור הקריות וגניבת הכסף. השניים צולמו על ידי מצלמות האבטחה, וזוהו על ידי סייר אשר נתן להם דוח קורונה.
1 צפייה בגלריה
מטרונית
מטרונית
מטרונית
(צילום: נחום סגל)
בדיון שנערך היום (ג') בבית משפט השלום בחיפה, נטען כי מדובר בבני זוג בגורמים נזק רב לרכוש המטרונית. הגבר (30) נחשד גם בעבירת איומים נגד השותפה שלו (38) אשר צוינו בדוח שהוגש לבית המשפט.
קראו גם:
עוד נטען, כי במהלך חודש דצמבר התרחשו עשרות פריצות, שצולמו במצלמות האבטחה בחיפה ובכל אזור הקריות. הם זוהו כאמור על ידי פקח שנתן להם דוח על קורונה ורשם את השמות שלהם.
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של הגבר ב-7 ימים לצורך ביצוע פעולות חקירה. "ריבוי העבירות מהווה מסוכנות רבה. יש פעולות חקירה רבות. במידה וישוחררו קיים קושי לאתרם להמשך חקירה עקב היותם דרי רחוב", נטען.
באת כוח החשוד, עו"ד שרית גולן שטיינברג, טענה כי יש לשחררו. "ביחס לעבירת האיומים, שהיא שיכולה להקים עילת מסוכנות, מדובר בעדות של מי שמנסה להרחיק עצמה ולצאת מהתיק שמייחסים לה", טענה. "גם אם יש ראיות הקשורות אותו למעשים, הרי שעסקינן בעבירות רכוש. העובדה שהם דרי רחוב בעוני בהחלט לא מהווה עילת מעצר ואין בהם כדי להצדיק מעצרם. אפשר להורות לחשוד להתייצב בתחנת המשטרה בשעה וביום מסוים לחקירה".
שופטת בית משפט השלום בחיפה, ג'אדה בסול, האריכה את מעצרם של החשודים ביומיים נוספים. "החקירה נמצאת בראשיתה ויש לאפשר למשטרה השלמתה כאשר החשוד נמצא במשמורת המשטרה וכאשר שוכנעתי כי שחרור החשוד או אי מעצרו בשלב זה עלולים להביא לשיבוש הליכי חקירה", כתבה. "כן שוכנעתי כי קיים יסוד סביר שאם ישוחרר החשוד עלול הוא לסכן בטחונו של אדם או ביטחונו של הציבור".
לעדכונים - חדשות רחובות