פעילות תורנית לילדים בגינת משחקים בשכונת נווה אלון, עוררה כעס רב בקרב הורים. הכל החל כאשר תושבת העלתה בקבוצה חברתית ברשת שאלה לגבי פעילותו של פעיל חב"ד בגן המשחקים, במסגרתה הוא מחלק לילדים ממתקים בתמורה לאמירת פסוקי תהילים.
עד מהרה הגיבו מאות אנשים בעד ונגד הפעילות, כשרבים מהם שאלו מדוע אדם זר מגיע לילדים שאינם שלו בגינה ומדבר איתם, ואף מציע להם ממתקים ללא רשות הוריהם.
1 צפייה בגלריה
(פארק נווה אלון | צילום: אביגיל קדם )
קראו גם:
"מדובר על הילד שלי, אני צריכה לראות שאדם זר ניגש לילד שלי ומציע לו במבה? מבקש ממנו לבוא לשבת על כיסאות פלסטיק שהוא הביא במיוחד? מי אתה שתפנה לבן שלי בכלל?" שואלת אם מודאגת שנתקלה בתופעה בעבר. "מעבר לנושא החינוכי, שאנחנו מלמדים את הילדים שלנו לא לקחת ממתקים מאנשים זרים, מדובר על סכנה בריאותית, ילדים לא צריכים לקחת אוכל מאנשים שאינם מכירים, ואם יש ילד אלרגי בגינה? הוא יכול לסכן לו את החיים".
אין זו הפעם הראשונה שבה מתקיימת פעילות של חב"ד בגינה. לפני ארבע שנים אף הזמינו הורים משטרה לאחר שפעיל חב"ד פנה לילדים בגינה ואף הוגשה כנגדו תלונה בנושא על ידי אחד מההורים. באותו אירוע אף פרץ עימות כאשר הפעיל סירב למסור לשוטרים את פרטיו בטענה שהכנסת הפרטים למחשב המשטרתי נחשבים לחילול שבת. רק כאשר איימו השוטרים לקחת אותו בניידת לתחנה הוא ניאות לבסוף להזדהות בפניהם. לשוטרים הוא הסביר כי הוא פונה בצורה נעימה לאנשים וכוונותיו טובות.
תגובת הרב: "צר לי אם מישהו נפגע, דווקא עכשיו זה זמן להוסיף באהבת ישראל ובאור. בדרך כלל יש ילדים קבועים שבאים, בהסכמת ההורים, הבאנו כסאות במיוחד בכדי שהילדים יוכלו לשבת במרווחים, וחילקנו חטיף צ'יפס ללא אלרגנים".
לעדכונים - חדשות רחובות