רשת חוויות ברחובות ביצעה בשבוע האחרון שינוי משמעותי בנוהלי אגף הצהרונים והמענה להורים, כדי לשפר את השירות הניתן להם. מעתה ישנו מענה רציף, בוטל "נוהל 10", והטיפול בכספי ההורים יתבצע ישירות במשרדי האגף.
1 צפייה בגלריה
מוקד השירות של חוויות השבוע
מוקד השירות של חוויות השבוע
מוקד השירות של חוויות השבוע
(צילום: אורית לאופר)
קראו גם:
את התהליך מובילים חבר המועצה ויו"ר הרשת אמיתי כהן, וממלא מקום מנכ"ל הרשת גולן ביטון, שהגיעו ביום חמישי שעבר לאגף הצהרונים לצורך ביצוע מעקב ובקרה אחר התוצאות.
"הגענו לחזק את צוות אגף הצהרונים, שעומד היטב בנהלים החדשים שאנו מטמיעים, ופועל לתת מענה מיטבי להורים", אומר כהן. "בהמשך ננקוט צעדים נוספים לשיפור השירות. זוהי תחילתו של תהליך, כחלק מהפקת לקחים מהשנה האחרונה, שנת הקורונה, שהיתה שנה מאתגרת לכולנו".
כהן ציין כי מעורבות ההורים בשנה האחרונה תרמה רבות לשינוי. "אנו קשובים להורים, שפנו אלי באופן אישי מדי יום בתקופת הקורונה בכלל וביציאה מהסגרים בפרט".
מעתה, נמסר מהרשת, ניתן מענה טלפוני ופיזי במשרדי אגף הצהרונים ונקבעו לצורך כך שעות קבלת קהל רציפות מדי יום, במקום פעמיים בשבוע כפי שהיה נהוג בעבר, לרבות תוספת מענה בשעות אחר הצהריים אחת לשבוע. בנוסף, הצוות תוגבר כדי לתת מענה גם באמצעות דוא"ל, ללא צורך בהגעה למשרדי האגף.
במקביל, בוטל "נוהל 10", שהונהג בתקופת הקורונה בשל מחסור בכוח אדם, ולפיו הייתה נמסרת להורים הודעה עד השעה 10:00 בבוקר של אותו יום אם הצהרון ייפתח לפעילות.
"מעבר לשיפור במענה, שהיה הכרחי לתגבר באופן מיידי, החלטנו לבטל את נוהל 10, וכך למעשה לא יקרה מצב שבו הורים קמים בבוקר ומודיעים להם שבאותו היום אין צהרון", אומר ביטון. "לצורך כך גייסנו כוח אדם נוסף ואיכותי, ואני מאמין שנצליח לעמוד ביעד. בכל מקרה, אם יהיו מקרים בלתי צפויים, אנחנו מתחייבים להיות בקשר עם ההורים, לדווח להם בזמן אמת על כל שינוי, ובעיקר להיות קשובים לרצונות ולצרכים, הן של ההורים והן של הילדים".
שיפור משמעותי נוסף בוצע לגבי אופן הטיפול בפניות הנוגעות לגבייה וכספי הורים. מעתה השירות יינתן ישירות באגף הצהרונים, ללא צורך בהגעה למשרדי הנהלת הרשת כפי שהיה נהוג בעבר. מהרשת נמסר כי כל פרטי ההתקשרות נמצאים בעמוד המעודכן של אגף הצהרונים באתר רשת חוויות.
ההורים מברכים על הפעולות, שהגיעו לאחר שנה מאתגרת במיוחד. "אני שמחה שמבינים שלתושבים מגיע שירות טוב", אומרת מעיין כהן, שילדיה לומדים בצהרונים. "כל כך כואב לראות ערים שכנות שמתנהלות למופת מול ההורים ולהבין שאנחנו יכולים יותר טוב. אני אומרת גם שמוטב מאוחר מאשר אף פעם לא. אין לנו אלטרנטיבה, גם מבחינת כמות הצהרונים הפרטיים וגם מבחינת הסבסוד של המדינה. רק בצהרוני חוויות אפשר לקבל את ההנחה מהמדינה. אני והורים רבים אחרים מקווים שנראה את השינוי במהרה, לילדים שלנו מגיע צהרון איכותי ובטוח, ולנו ההורים מגיע מענה סביר".
כל העדכונים - חדשות רחובות