תלמיד ישיבה חרדית בבאר יעקב, שנכווה בגלל פיצוץ של צינור במקלחת בישיבה בה למד, יפוצה בסכום של 150 אלף שקלים במסגרת הסכם פשרה בתביעה שהגיש נגד הישיבה.
1 צפייה בגלריה
הצינור התנתק
הצינור התנתק
הצינור התנתק
(צילום: ShutterStock)
קראו גם:
לפני כחמש שנים וחצי, כאשר התלמיד היה בן 19, הוא התקלח במקלחת שבישיבה, ולפתע התפוצץ צינור המקלחת והמים הרותחים גרמו לו לכוויות בדרגה שנייה בחלק מגופו.
הצעיר ניסה לצאת במהירות מהמקלחת, אך במשך דקות לא הצליח לפתוח את הדלת, כך שהמים הרותחים המשיכו לזרום עליו. לבסוף הוא נאלץ לטפס מעל מחיצת המקלחת ונמלט החוצה.
בעקבות התאונה פונה הצעיר לבית חולים כשהוא סובל מכוויות בגב, בצוואר, בחזה וברגליים, על פני 25 אחוזים משטח גופו. הוא אושפז למשך כמה ימים.
לטענתו, מאז התאונה הוא סובל מצלקות בכמה מחלקי גופו והוא נאלץ לעבור סדרה של טיפולים רפואיים.
מומחים מטעמו שבדקו אותו קבעו כי הוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 25 אחוזים בשל צלקות בפנים ובצוואר, ומסימפטומים חרדתיים רבים כמו חשש ממים חמים.
לטענת באי כוחו של הצעיר, עורכי הדין גיל וניצן הראל, בעקבות התאונה נפגע תפקודו החברתי והלימודי.
בנוסף טענו עורכי הדין כי בעלי הישיבה התרשלו בכך שלא דאגו להתקנת צינורות אמבטיה תקינים וראויים לשימוש, ועל אף העובדה שאין זה המקרה הראשון בו נפגע אדם משימוש במקלחות, לא דאגו לתקינות הדלתות במקלחות, הותירו מקלחות לא בטיחותיות, ולא דאגו להסרת המפגעים ולתחזוקה נאותה של המקלחות בישיבה.
בשבוע שעבר נחתם הסכם פשרה בין הישיבה לתלמיד במסגרתו היא תפצה אותו בסכום של 150 אלף שקל.