גבר גרוש הפר צו הרחקה הדדי ובא לבית גרושתו כדי לבקש חיתולים. הוא לא ציפה למצוא שם את בן זוגה הנוכחי. הרוחות התלהטו והאירוע הסתיים בתקיפה.
1 צפייה בגלריה
(תקיפה. צילום: shutterstock)
כתב אישום הוגש השבוע כנגד תושב רחובות בגין מקרה אלימות נגד גרושתו ובן זוגה הנוכחי. מכתב האישום עולה כי בני הזוג גרושים ולהם ילדים משותפים במשמורת משותפת. על פי קביעת בית המשפט נאסר עליהם להגיע לבתיהם הפרטיים, האיש לביתה של גרושתו ולהיפך.
במקרה שאין מסגרת חינוכית החלפת המשמרת בין ההורים התבצעה ליד סופרמרקט מרכזי בשכונתם.
קראו גם:
על פי כתב האישום, בן הזוג לשעבר הגיע באחד הימים, כשהוא שיכור, לבית האישה, נכנס פנימה וביקש ממנה לחזור לקשר. האישה יצאה מהחדר, וכשחזרה אליו וגילתה כי בן זוגה לשעבר מחטט לה בטלפון, לאחר מכן האיש ירק עליה, צעק: "שרמוטה", ו-"בוגדת" ועזב. הוא עוכב על ידי המשטרה והתבקש להתרחק מביתה לתקופה של 30 יום.
כמה ימים מאוחר יותר, חרף ההוראה החוקית, הגיע לביתה של האישה וביקש חיתולים עבור אחד מילדיהם. האישה פתחה את הדלת כדי לתת לו את החיתולים, ואז דחף הגבר בכוח את הדלת ונכנס פנימה.
כאשר נכנס פניה הוא הבחין בבן זוגה הנוכחי של האישה במטבח. מראה שלא מצא חן בעיניו. הוא שאל אותו מה הוא עושה בבית, וסטר לו בפניו. האישה איימה כי תזמין משטרה, ולאחר התקיפה האיש עזב את המקום.
השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין הפרת הוראה חוקית ותקיפה סתם.
לעדכונים - חדשות רחובות