אתמול (שני) בשעות הערב המוקדמות קיבלו תושבים רבים ברחובות מסרון מדאיג לטלפונים הסלולאריים: השכונה שלכם אדומה לפי נתוני משרד הבריאות. ההודעה התקבלה בשכונות רבות בעיר, והפתיעה חלק מהתושבים, בתקווה שגם תגרום להם להקפיד יותר על ההנחיות.
2 צפייה בגלריה
הכניסה לרחובות
הכניסה לרחובות
הכניסה לרחובות
(צילום: אבי מועלם)
"אני יודעת שרחובות כתומה אבל לא ידעתי שהשכונה שלי אדומה", אומרת תושבת אושיות שקיבלה את ההודעה. "בדקתי עם תושבים אחרים וכולם קיבלו את אותה ההודעה אבל לא רק אצלנו, בכל העיר קיבלו את ההודעה".
קראו גם:
לשון ההודעה שהתקבלה: "תושבות ותושבים יקרים, בשכונתכם נרשמה עליה בתחלואה והיא מסווגת כאדומה. למען בריאותכם ובריאות היקרים לכם – הקפידו על הנחיות עטיית מסכה, שמירת מרחק והיגיינה. אל תצאו שלא לצורך, ובמידה והנכם מבודדים – שמרו על הנחיות הבידוד כדי למנוע הדבקות נוספות. בברכה, רחמים מלול וחברי מועצת העיר".
ההודעות התקבלו בשכונות רבות ובהן שכונת המדע, אושיות, מרמורק, שעריים, מרכז העיר, אחוזות הנשיא, היובל ועוד.
2 צפייה בגלריה
ההודעה שקיבלו תושבי רחובות
ההודעה שקיבלו תושבי רחובות
ההודעה שקיבלו תושבי רחובות
(צילום מסך)
ערן, תושב נוסף מרחובות שקיבל את ההודעה אומר שדווקא לא הופתע: "ברור שיש שכונות אדומות, כי יש שכונות שאנשים שמים פס על ההנחיות, מסתובבים בלי מסכה וגני השעשועים מפוצצים בהורים וילדים שמעבירים את הזמן שלהם, זה לא שיש להם ברירה אחרת. אם המצב ימשיך ככה אנחנו יכולים לשכוח מחזרה לשגרה או ללימודים, כשאנשים לא לומדים הם משלמים ביוקר".
נכון לבוקר זה (שלישי) העיר רחובות מוגדרת כתומה במפת הרמזור עם ציון 7.1 (נתון מעודד, מאחר ולפני מספר ימים הציון היה 7.4, כש- 7.5 הופך את העיר לאדומה). 9% מהבדיקות חיוביות. כרגע יש 985 חולים פעילים בעיר.
לעדכונים - חדשות רחובות