השבוע: מתחם בדיקות הקורונה באתר הפרדסנות בכל ימות השבוע, למבוטחי כל הקופות וללא הפנייה.
1 צפייה בגלריה
בדיקות קורונה
בדיקות קורונה
בדיקות קורונה
(צילום: אבי מועלם)
במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקות ולהוריד את שיעור התחלואה בעיר, בשבועות האחרונים עיריית רחובות העמידה שוחים עירוניים לטובת פתיחת מתחמי בדיקות עירוניים לתושבים. במסגרת הבדיקות היזומות שערכה העירייה נבדקים מדי שבוע אלפי תושבות ותושבים.
קראו גם:
החל מיום שני -מחר ועד ליום ראשון הבא, מתחם הבדיקות באתר הפרדסנות יהפוך למתחם בדיקות קבוע במתכונת דרייב אין ללא מורך בהפנייה וללא קביעת תור, פתוח למבוטחי כל הקופות. המתחם יפעל ברח׳ אבינועם נחמני סמוך לאולמי ״שמיים כחולים” לשעבר , בין השעות 8:00-14:00 וכל תושבי רחובות, כולל חיילים, מוזמנים להגיע ולהיבדק בקלות, ללא תשלום. יש להגיע עם תעודה מזהה.
מטרת הבדיקות היזומות הנה לגלות חולים "סמויים", המדביקים אחרים ללא ידיעה ובכך להוריד את שיעור התחלואה בעיר, ולקטוע את שרשרת ההדבקות.
במתחם תהיה הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות, אין להגיע רגלית.
על פי החלטת פיקוד העורף, הבדיקות פתוחות בפני כל תושבי השפלה מחוץ לרחובות.
אחרי הצהריים יימשכו במקום הבדיקות של קופת חולים כללית וקופת חולים מאוחדת למבוטחיהן, בהתאם לשעות שיימסרו בתחילת השבוע, כמדי כל שבוע. הבדיקות של קופות החולים מותנות בהפנייה מהמוקד של כל קופה ובקביעת תור מראש
ראש העירייה רחמים מלול: ״רחובות מובילה גם בנכונות התושבים להיבדק לקורונה על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה ולאתר חולים סמויים. לפיכך החליטו בפיקוד העורף להפוך את אתר הפרדסנות לאתר קבוע במהלך השבוע הקרוב. אני קורא לתושבים להמשיך ולהיבדק על מנת לצמצם ככל שניתן את שיעור התחלואה ולמנוע הדבקות נוספות. זה רק בידיים שלנו- ורק באחריות אישית נצליח להחזיר את רחובות לצבע הירוק״.
לעדכונים - חדשות רחובות