תגובה בפייסבוק עלולה לעלות ביוקר, והיזהרו גם מלייקים כועסים. כך עולה מתביעה שהגיע השבוע תושב רחובות בגין לשון הרע, נגד אישה שלדבריו הכפישה אותו בדף הפייסבוק האישי שלו.
1 צפייה בגלריה
דרש פרטים על בחורות ששלחו לו תמונות שלהן
דרש פרטים על בחורות ששלחו לו תמונות שלהן
פוסט עלול להיות יקר
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
התובע, אדם מוכר בעולם המשפט והתקשורת המקומי, הגיש תביעה בסך של 142,000 שקלים נגד תושבת העיר.
על פי כתב התביעה, לפני שלוש שנים עברה הנתבעת להתגורר בשכירות בדירת אביו. אחת לשנה הייתה מגיעה למשרד התובע על מנת להאריך את חוזה השכירות. התובע טוען זה הקשר היחיד שהיה לו עם אותה אישה, ובמאמר מוסגר מציין כי האישה ביקשה מאביו טופס אישור על כך שלא שילמה ארנונה בתקופת מגוריה בדירה, אך האב סירב מסיבותיו שלו.
לפני כשבועיים, כך על פי כתב התביעה, החליטה האישה לפגוע בשמו הטוב. היא נכנסה לפוסטים שזכו לחשיפות גבוהות של עשרות אלפי מתעניינים, ומאות אנשים שהגיבו וסימנו לייקים, וכתבה תגובות שבהן השמיצה, לטענת התובע, את שמו ותפקודו כעורך דין.
את הפוסטים כתבה משני חשבונות פייסבוק שונים, ובנוסף, נטען בתביעה, סימנה 16 לייקים זועמים על פוסטים שונים ופופולאריים בדף הפייסבוק של התובע.
לטענתו, כל פעולותיה תוכננו בקפידה כדי לפגוע בו בזדוניות, לפגוע בפרנסתו, להסב לו נזקים ושדבריה מהווים לשון הרע. הוא דורש בתביעתו פיצוי כספי גבוה, ומבקש מבית המשפט לחייב אותה למחוק את פרסומיה.
לעדכונים - חדשות רחובות