בפסח 2024 ברחובות מחכים לכם ולכן שלל אירועים לכל המשפחה. קבלו את המדריך לאירועים המיוחדים ואל תפספסו.
5 צפייה בגלריה
רוקדים אביב 2023
רוקדים אביב 2023
רוקדים אביב 2023
(צילום: אולפני רחובות)

רוקדים אביב ברחובות


"את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק": פסטיבל המחול והזמר "רוקדים אביב ברחובות" יתקיים בחול המועד פסח. הפסטיבל יתקיים זו השנה ה-10, בימים רביעי-חמישי 24-25.4 בפארק המייסדים ובאולמות הספורט בעיר. במהלך ימי הפסטיבל, יתקיימו שני מופעי זמר ומחול על הבמה המרכזית בפארק המייסדים, עם מיטב אמני הזמר, להקות המחול העירוניות "הדרי רחובות" ולהקות מחול מכל הארץ.

קראו גם:

כמדי שנה, במסגרת הפסטיבל יוקמו שני מתחמי הרקדות בפארק המייסדים לקהל הרחב בימים רביעי-חמישי (24-25.4) בשעות 17:30-20:00. חובבי הריקוד ייהנו ממתחמים של ריקודי עם מכל הזמנים, זומבה, ריקודי הורים וילדים, הרקדת נשים, מחול על גלגלים ועוד. בתום המופעים המרכזיים, יימשכו ההרקדות אל תוך הלילה ברחבי הפארק, ומשעה 23:00 מוזמנים לרקוד באולמות הספורט ברחבי העיר.
הפסטיבל ייפתח בהרקדות ברחבי פארק המייסדים החל מהשעה 17:30, לאחר מכן בשעה 20:00 יתקיים מופע מרכזי בבמת הפארק ובסיומו יימשכו ההרקדות באולמות הספורט. טבלת ההרקדות המלאה באתרי העירייה והחברה העירונית.

5 צפייה בגלריה
רוקדים אביב
רוקדים אביב
רוקדים אביב
(צילום: אולפני רחובות)

מופע "הוד וגבורה"


יום ד', 24.4 בשעה 20:00. מופע הוקרה לגיבורי מלחמת "חרבות ברזל" וגיבורי התרבות שלנו.
נספר את סיפורם של הלוחמים שחרפו את נפשם למען קיומנו. לאורך השנים, קמו לעם היהודי גיבורי תרבות שמחזקים אותנו בימים העצובים והקשים בשירים ומנגינות שמעודדים את הרוח והנפש. נשיר ונרקוד לשירי המשוררים והמלחינים שהפכו לקלאסיקות בזמר העיברי.
המופע המרכזי: ירדנה ארזי, במחרוזת שירים שעיצבו את פס הקול של מדינת ישראל. המופע בהשתתפות: ליטל ממן ואילן ליבוביץ' שינחו וישירו, אסנת זנו-מירום, הילה בן דוד, חננאל אדרי,

מופע "עם אחד לב אחד"


יום ה', 25.4 בשעה 20:00. מופע המביא לקדמת הבמה את הרוח הישראלית על כל גווניה, בשילוב שירים וריקודים ממזרח ומערב. בערב זה ניצור חיבורים מיוחדים ומרגשים שינציחו את אחדות ישראל.
המופע המרכזי: בעז שרעבי, אמן הלב והנשמה, במבחר משיריו הקלאסיים. המופע בהשתתפות: שמעון פרנס שינחה את הערב, אור כהן, שי טמינו, מורן מזוז ומתן לוי.
הכניסה לכל המופעים ולהרקדות חופשית.
ראש העיר רחובות, עו"ד מתן דיל: "מופעי הפסטיבל השנה מוקדשים לסיפורה של מדינת ישראל, גבורת לוחמיה ואחדות העם. אני אשמח לפגוש את כל תושבי העיר רחובות, צעירים ומבוגרים, בחול המועד פסח באירוע שכולו הצדעה לזמר העברי ולקלאסיקות הישראליות"
מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "בימים אלו במיוחד, בולטת העוצמה הישראלית והחוסן של העורף, המתבטאים גם בתרבות הישראלית, שחלק ניכר ממנה הוא מחול וזמר. במסגרת ימי הפסטיבל יפעלו גם מתחמי הרקדות שיאחדו את כולם בחוויה ישראלית של ממש".

5 צפייה בגלריה
צעדת האביב 2023
צעדת האביב 2023
צעדת האביב 2023
(צילום: אולפני רחובות)

צעדת האביב


במסגרת חגיגות האביב בעיר, עיריית רחובות והחברה העירונית יערכו גם השנה את צעדת האביב ברחובות, פעילות מהנה לכל המשפחה – ללא עלות!
השנה הצעידה תתקיים בסימן "אחדות העם" והמשתתפים יצעדו במסלול מעגלי
באורך של 6 ק"מ ו- 3 ק"מ, ברמת קושי בינונית-קלה. במהלך המסלול יחכו למשפחות המשתתפות מגוון פעילויות והפתעות.
צעדת האביב המסורתית של רחובות בחול המועד פסח תוכננה להתקיים ביום חמישי (25.4). בעקבות תנאי מזג האוויר והצפי לשרב כבד, עיריית רחובות והחברה העירונית מודיעות כי צעדת האביב תידחה ליום שישי הקרוב (26.4), בו צפויים להשתפר תנאי מזג האוויר באופן משמעותי וכך יוכלו המשתתפים ליהנות מהפעילות.
ההחלטה לדחות את הצעידה התקיימה לאחר התייעצות של הגורמים העירוניים עם מומחי ספורט, מד"א, גורמי ביטחון ומשטרת ישראל. כל התושבים שנרשמו לצעדת האביב- הועברו באופן אוטומטי לתאריך החדש.
הצעדה צפויה לצאת לדרך ביום שישי (26.4) בין השעות 08:00-09:30 מפארק ההדרים.
הסדרי התנועה המעודכנים:
בהתאם להחלטת משטרת רחובות, מיום חמישי, 25.4, בשעה 17:00 ועד לסיום הצעדה ביום שישי, 26.4, ייסגר לתנועת כלי רכב מקטע הרחובות גורודיסקי-בגין לכיוון פארק ההדרים, פרט לבאי בית העלמין ללויות/ אזכרות. ניתן יהיה לחנות בחנייה ייעודית שתוכשר לטובת באי הצעדה מול בית העלמין הישן ברחוב גורודיסקי.

5 צפייה בגלריה
צעדת האביב 2023
צעדת האביב 2023
צעדת האביב 2023
(צילום: אולפני רחובות)

ההשתתפות ללא עלות, בהרשמה מראש בלבד - לחצו כאן כדי להירשם
המסלול אינו מתאים לעגלות ילדים וכיסאות גלגלים. לא תתאפשר כניסת בעלי חיים, למעט חיות שירות לטובת המסתייעים.
מלבד הצעידה, שהינה בסימן אחדות, ייהנו המשתתפות והמשתתפים ממגוון פעילויות שילוו אותם במשך הדרך ביניהן: הדרכות, הסברים, אמנים, מופעים, מתחמי פעילות כגון: קארטינגים חשמליים לילדים, אופניים מיצרים חשמל לילדים, תחנת יצירות לחג, להטוטני קרקס, מוזיקאים, פעילות טאבון שוקולד ועוד. לנוחיות המשתתפים יוצעו תחנות צל וריענון לאורך מסלול הצעדה שתעבור באתר הפרדסנות ההיסטורי. סיום הצעדה ילווה בפעילויות ומופעים באתר הפרדסנות.

פסטיבל "אמני רחובות פותחים את בתיהם"


למשך סוף שבוע אחד, ב-12-13.4, הופכת רחובות לגלריית אמנות גדולה. עשרות אמני העיר יפתחו את בתיהם ויזמינו את המבקרים לחוויה מרתקת ולמסע אל עולמם היצירתי במסגרת פסטיבל "אמני רחובות פותחים את בתיהם".
במהלך ימי הפסטיבל ניתן להיפגש עם האמנים המקומיים, לשוחח איתם על תהליך היצירה, להתרשם מקרוב ממגוון יצירות אמנות מקוריות, ביניהן - ציור, פיסול, קרמיקה, עיצוב תכשיטים, עיצוב פריטי אופנה, צילום, הדפס, קדרות ועוד.

5 צפייה בגלריה
אמני רחובות פותחים את ביתם
אמני רחובות פותחים את ביתם
אמני רחובות פותחים את ביתם
(צילום: נדב טייטלבויים, יאנה גורליק, איילת כדן)

במסגרת הפסטיבל, הגלריות העירוניות ובתי התרבות יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא עלות:
הגלריה העירונית לאמנות, ברח' גולדין 2 – בה מוצגת התערוכה "מנוחת הלוחמות" של האמנית טלי רצקר, אוצרת יערה רז חקלאי.
הגלריה להדפס, ברח' גולדין 2, בה מוצגת התערוכה "חול וקודש" של האמן יוליאן סטופ, אוצרת יעל סונינו-לוי.
בית יד לבנים, ברח' הבנים 10 – בו מוצגת התערוכה הקבוצתית "טבע הדברים", אוצרת אירה קרוחמל.
בית דונדיקוב, ברח' יעקב מדהלה 32, בו מוצגת התערוכה "רחובות שלי" של עמותת אמני רחובות.
בית מיכל, ברח' הגר"א 10, בו מוצגת התערוכה "התפוחים המוזהבים של השמש" של האמנית אליסיה שחף, אוצרת גלית סמל, (הגלריה תהיה פתוחה בין השעות- בשישי – 09:00-14:00, בשבת 10:00-13:00)
מוזיאון בית האסמים למיניאטורות, ברח' יהודה גורודיסקי 2, בו מוצגת התערוכה "שמירת חפצים", של האמנית אידית פישר כץ, אוצרת רני ששון.
הפסטיבל יתקיים בבתי האמנים בסוף השבוע הבא:
ביום שישי - 12.4.2024 בין השעות 14:00-9:00
וביום שבת - 13.4.24 בין השעות 10:00-13:00 / 16:00-19:00
הכניסה חופשית. רשימת האמנים המשתתפים בפסטיבל וכתובות הבתים מופיעה באתר העירייה ואתר החברה העירונית רחובות. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטל'- 08-9390390.
פורסם לראשונה: 08:23, 08.04.24