הקיץ כבר ממש מעבר לפינה ובימים הקרובים נרגיש טעימה קצרה. בתפריט מזג האוויר: אובך, רוחות חזקות וטמפרטורות גבוהות, אבל בשבת מזג האוויר שוב מתהפך, למקרה שתכננתם יום כיף בים. קבלו את התחזית המלאה של רחובות גם לסוף השבוע.
2 צפייה בגלריה
חוף ראשון לציון
חוף ראשון לציון
שרב מגיע
(צילום: אבי מועלם)

לפי השירות המטאורולוגי הישראלי, היום (רביעי 08/05) יהיה בהיר עד מעונן חלקית עם עלייה בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה. רוחות צפוניות ערות ינשבו אחר הצהריים. הלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית. הטמפרטורות ברחובות ינועו בין 12-25 מעלות.

קראו גם:

בחמישי (09/05) תתחיל ההתחממות. יהיה בהיר עד מעונן חלקית, במהלך הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון והמרכז, וייעשה חם מהרגיל עד שרבי. הטמפרטורות ברחובות: 14°-30°.

2 צפייה בגלריה
שנה חדשה, סגר ישן. חוף ראשון כמעט ריק השבוע ממתרחצים
שנה חדשה, סגר ישן. חוף ראשון כמעט ריק השבוע ממתרחצים
מזג אוויר שרבי וחם
(צילום: אבי מועלם)

בשישי (10/05) יהיה מעונן חלקית, אבל זה לא אומר שיהיה קריר אלא להיפך - תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וישרור שרב כבד ברוב אזורי הארץ. אחה"צ יחדור לאזור אוויר קריר יותר ולח, הרוחות יתחזקו וייתכן גם אובך באוויר. המעלות ברחובות ינועו בין 18°-35°.
מה מחכה לנו בשבת? נראה שהשרב הקצר יגיעו לסופו. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן יחזרו להיות רגילות לעונה. עדיין ייתכן אובך אבל יש סיכוי גם לטפטופי גשם. המעלות ברחובות: 17°-24°.
התשקיף לתחילת השבוע מלמד שראשון ושני עדיין צפויים להיות מעוננים מעט ואפילו יתכן גשם.