בלתי נפרדים: ליהיא גרינר וליאון שניידרובסקי


כשהוא בדאון והיא מייצרת עוד שערורייה תקשורתית, לאון שניידרובסקי וליהיא גרינר מייד מתגייסים זה למען זה.
4 צפייה בגלריה
גרינר ושניידרובסקי
גרינר ושניידרובסקי
טיסות משותפות לחו”ל. גרינר ושניידרובסקי
(פרטי)

מי אנחנו: ליהיא גרינר (38), אשת עסקים, יזמית ואושיית טלוויזיה ופרסום, במקור מגבעתיים והיום מפתח תקווה; ולאון שניידרובסקי (37), סטייליסט, בלוגר, מנחה סדנאות סטייל ואופנה ומגיש טלוויזיה, תושב תל אביב.

קראו גם:

ככה הכרנו: “לאון היה האדם הראשון שפגשתי כשיצאתי מבית 'האח הגדול' בשנת 2011. הוא הגיע לראיין את הפיינליסטים וישר התחברנו. ב־2013 הקלטנו יחד שיר לחג הגאווה, ‘בוסית של הים’, ומאז לא נפרדנו. אנחנו בקשר יומיומי. הוא בא לארוחות שישי אצל אמא שלי ואנחנו עושים חגים יחד. הפכנו ממש למשפחה, ואנחנו קרובים ממש כמו אחים. שנינו שטותניקים. אנחנו אוהבים לשיר יחד, להריץ דאחקות וגם לנהל שיחות רציניות. כשאחד מאיתנו בדאון, השני עושה לו סוג של טיפול פסיכולוגי”.
עליות ומורדות: “לפעמים אני ממש עסוקה, ואם לא דיברנו כמה ימים זה דורש שיחת הרגעה והשלמת פערים. ללאון אין זוגיות, אז יש לו יותר זמן להתקשר. מדי פעם הוא יכול להיעלב שלא התקשרתי, ואני צריכה להסביר לו”.
משברים: “כשאמא של לאון נפטרה, לקחתי על עצמי להפיק את כל השבעה שלה, מסוכת האבלים, דרך הכיבוד ועד לקבלת האורחים, הסדר והניקיון. גם כשאני מעורבת בשערורייה או כשיש ‘רצח תקשורתי’, הוא תומך בי. הוא מנסה לצרף אותי לקמפיינים כדי שנעבוד יחד, וגם עוזר לי המון עם הילדים. הוא כמו דוד בשבילם ואפילו יותר”.
רגע מרגש: “נסענו יחד לאמסטרדם ולברצלונה, ובשבוע הבא ניסע למלטה, בלי בעלי, בלי הילדים, בלי חברים, רק אנחנו. לפעמים אני מוזמנת לאמא שלי לארוחת שישי, מגיעה עם כל המשפחה, ופתאום הוא יוצא מהחדר ומצטרף אלינו”.
סוד הקשר: “הפתיחות, השיתוף, הכיף שלנו יחד. הנוכחות של לאון יוצרת אווירה טובה. הוא מדהים ויש לנו קשר מצוין. כולם אצלנו אוהבים אותו. הוא הפך לאחד מאיתנו”.

לעוף יחד מהתיכון: רוסלנה רודינה ואליעז ששון


כשכולם הדביקו רומן לאליעז שושן הרווק ולרוסלנה רודינה הגרושה, הם היו צריכים להסביר שהם 'רק' חברים טובים.
4 צפייה בגלריה
רוסלנה  ואליעז
רוסלנה  ואליעז
לקחו את השמועות בקלות. רוסלנה ואליעז
(פרטי)

מי אנחנו: רוסלנה רודינה-פז (35), אשת עסקים, דוגמנית ושחקנית, במקור מחדרה, היום מרמת גן, ואליעז שושן (35), רווק, איש עסקים, גדל בחדרה ומתגורר בה גם כיום.
ככה הכרנו: "הכרנו בגיל 13, בכיתת הספורט. כשהעיפו אותי בסוף כיתה ט' לבית ספר אחר, שכנעתי את אליעז לבוא איתי, והגענו יחד לתיכון נעמת בחדרה", מספרת רודינה. "כשהיינו ילדים אליעז היה החתיך של השכבה, אבל אף פעם לא היה בינינו שום דבר. היינו החברים הכי טובים. הוא היה מתייעץ איתי על בחורות, ואני תמיד פרגנתי לו. הבנות, מן הסתם, קנאו בחברות שלנו".
עליות ומורדות: "בגיל 15 אליעז ניסה להכיר לי חבר שלו, שבכלל לא מתאים לי וממש לא מצא חן בעיניי. אמרתי לו, 'באיזה עולם אתה נותן צ'אנס לדבר כזה?' גם כשיצאתי מ'הישרדות' היה לנו נתק כמה חודשים, אבל בגלל שמדובר בקשר חזק מאוד, בשיחה הראשונה הכל חזר לקדמותו".
משברים: "חודש אחרי שבעלי הנוכחי ואני התחלנו לצאת, נפרדנו והייתי שבורת לב. אליעז היה איתי המון, והחלטנו לטוס לחו"ל יחד עם כמה חברים. הוא היה שם בשבילי, וכולם פרסמו, 'הנה הבחור החדש שלה', לא ידעו שאנחנו חברים טובים כבר שנים, ואם היינו רוצים שיקרה משהו זה היה קורה כבר מזמן. התקשורת לא הבינה איך זה כשהוא כזה חתיך ואני רווקה. הכחשנו, צחקנו והמשכנו הלאה".
רגע מרגש: "מאוד התרגשתי להגיע עם הבן שלי לפתיחת העסק של אליעז במתחם החדש באולגה. הוא בשבילי כמו אח, ואני מפרגנת לו ורוצה שיצליח הכי בעולם".
סוד הקשר: "נאמנות, חברות עמוקה ושותפות. אליעז לא אוהב חשיפה. רודפים אחריו מ'האח הגדול' ומ'הישרדות', אבל הוא פחות מתחבר למצלמות. בגלל שהוא מכבד אותי, הוא הגיע להצטלם לעסקי הבגדים והתכשיטים שפתחתי, קנה ולא הסכים לקבל הנחה. זאת החברות בינינו: פרגון ענק".

כמו אחים: רועי סנדלר וברק שמיר


התמיכה בימי הקורונה, הנתק מהמשפחה והפרידה מבת הזוג: רועי סנדלר וברק שמיר הם תמיד גלגל הצלה אחד בשביל השני.

4 צפייה בגלריה
סנדלר ושמיר
סנדלר ושמיר
עליות וירידות. סנדלר ושמיר
(פרטי)

מי אנחנו: רועי סנדלר (25), זמר, יוצר, שחקן ודוגמן, וברק שמיר (24), דוגמן ושחקן. סנדלר גדל בראשון לציון ומתגורר בה עד היום. שמיר במקור מיבנה, והיום הוא תושב ראשון.
ככה הכרנו: "אנחנו חברים מגיל 14", אומר סנדלר. "הכרנו דרך נועה, אחותו של ברק. אני והיא היינו חברים ודרכה התחברתי אליו".
עליות ומורדות: "היתה תקופה שבה ברק עזר לי לחבר ביני לבין המשפחה שלי, כשהתרחקתי מהם. הוא גם עבר איתי את הפרידה הראשונה שלי".
משברים: "לא היה בינינו נתק אף פעם. הוא עבר איתי הכל, ויש בינינו קשר מאוד חזק. גם תקופת הקורונה היתה לא פשוטה לנו. עברנו אותה יחד, והעברנו את הזמן כשאנחנו עוזרים ומחזקים אחד את השני".
רגע מרגש: "כשאנה ואני נפרדנו היינו אמורים לטוס לתאילנד. ברגע האחרון שיניתי את היעד לארצות הברית. טיילתי יחד עם ברק ואחיו. זה היה טיול חד־פעמי".
סוד הקשר: "אנחנו מכירים אחד את השני כל כך טוב ומחוברים כמו אחים. גדלנו יחד, עברנו המון עליות, ירידות, משברים, רגעי שפל ורגעי שיא. אני ממש מרגיש שברק הוא חלק מהדם שלי"

יש על מי להישען: רותם חג'ג' וספיר קשתי


דווקא תקופת הנתק עזרה לחג’ג’ (מימין)וקשתי להבין עד כמה הן מחוברות.

4 צפייה בגלריה
חג'ג' וקשתי
חג'ג' וקשתי
חג'ג' וקשתי. הסוד התגלה לפני “הישרדות”
(פרטי)

מי אנחנו: רותם חג’ג’ (35), מרצה וסופרת, גדלה בשדרות, עברה לתל אביב, היום מתגוררת בהרצליה; וספיר קשתי (31), בלוגרית, סיימה לימודי משחק, תושבת חולון.
ככה הכרנו: “כשהייתי בת 18 הכרנו דרך מכרות משותפות, ועד היום אנחנו חברות”, מספרת קשתי. “רותם היא אחת החברות הכי ותיקות שלי. לצערי, מבית הספר או מהילדות אין לי חברים בכלל, וגם לא היו לי, כי בבית הספר לא היה לי קל. רותם לגמרי עשתה לי נחיתה רכה וטובה של חברות”.
עליות ומורדות: “היו לנו לאורך השנים עליות ומורדות, והיה גם ריב, כמו בכל חברות, אבל אני חושבת שבלב תמיד אהבנו. היינו צעירות, ותמיד יש חילוקי דעות על דברים כאלה ואחרים. אני חושבת שדווקא הנתק עשה לנו טוב, כי כל אחת הבינה כמה היא חסרה לשנייה”.
משברים: “החברות של רותם ושלי לא תלויה בדבר. תמיד היינו אחת בשביל השנייה. בגלל שרותם מבוגרת ממני בארבע שנים והיא אחת הבחורות הכי חכמות שפגשתי, מצאתי את עצמי נשענת עליה בהמון סיטואציות ותמיד לוקחת ממנה עצות”.
רגע מרגש: “אחד הרגעים הכי מרגשים שלי עם רותם, מבין מיליון, היה בבוקר שטסתי לצילומי 'הישרדות'. היא ידעה שאני טסה להרבה זמן וסיפרה לי שהיא בהריון. כל כך התרגשתי ושמחתי בשבילה. בזכות זה טסתי במצב רוח שיא. רגע מרגש נוסף היה לחזור לארץ ולטוס לחופשה ביחד. התגעגעתי אליה ולכל המשפחה שלה”.
סוד הקשר: “אנחנו יכולות לא לדבר שבועיים ולהישאר קרובות. אני יודעת והיא יודעת שתמיד יש לנו אחת את השנייה. חברות לא נמדדת בכמה פעמים אתה נפגש עם החברים אלא בחיבור וברגש שיש לך עם אותו אדם”.