מרכז עד"י (עוצמה, דאגה וידידות) ברחובות פועל במסגרת האגף לשירותים חברתיים ומסייע לנערות וצעירות החשופות לסיכון בעיר רחובות.
1 צפייה בגלריה
בגדי יד שנייה, תרומה לנערות בסיכון
בגדי יד שנייה, תרומה לנערות בסיכון
בגדי יד שנייה, תרומה לנערות בסיכון
(צילום: עיריית רחובות)
המרכז מקנה לבנות מעטפת אינטנסיבית ומהווה עבורן אי של ביטחון, אהבה ויציבות בתוך מציאות חיים מורכבת.
בשנה האחרונה הקימו חברות צוות מרכז עד"י חנות יד שנייה, גדולה ומרווחת בה נמכרים בגדי נשים ונערות, תיקים, אקססוריז וגם ציורים וספרים. את החנות מנהלות הנערות הרוכשות מיומנויות מקצועיות כמו ניהול מלאי, שירות לקוחות, ניהול קופה ועוד.
לכבוד חג השבועות וסיום עונת החורף, המרכז מזמין את תושבות העיר להגיע למכירת חיסול מיוחדת.
קראו גם:
במכירה ניתן לרכוש בגדי חורף ובנוסף גם בגדים המתאימים לעונות האביב והקיץ.
המכירה תתקיים ביום שלישי (31.5) בין השעות 17:00-19:30 ברח' ישראל אהרוני 19 בחנות – "עדינל'ה". המכירה פתוחה לקהל הרחב וטווח המחירים נע בין 5 שקלים ועד 100 שקל לפריט. כל ההכנסות תרומה לנערות במרכז עד"י.
ראש העיר רחמים מלול: "האגף לשירותים חברתיים מעניק תמיכה וסיוע לאוכלוסיות הרווחה השונות בעיר, ביניהן גם נערות החשופות למצבי סיכון. לכבוד חג השבועות אני מזמין את התושבות והתושבים להגיע למכירה בחנות, לרכוש בגדים חדשים ולתמוך בפעילות המרכז".
חבר המועצה עו"ד שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק לשירותים חברתיים: "החנות של מרכז עדי הוצגה בפני מאיר כהן, שר הרווחה והביטחון החברתי בביקורו האחרון ברחובות. השר וצוות המשרד התפעלו מהעשייה המבורכת של המרכז וכעת אני מזמין את תושבות ותושבי העיר לעשות טוב פעמיים: להתחדש לקראת חג השבועות ולסייע לנו לקדם את פעילות מרכז עד"י".