בשורה חשובה לתושבי רחובות ולספורט בעיר: לאחר משא ומתן ארוך של ראש העיר מתן דיל וחברת הל"ר מול הקבלן, דירקטוריון החברה הכלכלית לפיתוח רחובות אישר אמש (יום ג') פה אחד את הסכם הגישור עם הקבלן המבצע, במסגרתו התחייב למסור את מגרש האימונים הסמוך לאיצטדיון בתוך 3 חודשים ואת הפרויקט המלא בתוך 8 חודשים.
2 צפייה בגלריה
מתן דיל והאיצטדיון ברחובות
מתן דיל והאיצטדיון ברחובות
מתן דיל והאצטדיון ברחובות
(צילום: דוברות עירית רחובות)

האצטדיון העירוני הוא פרויקט משמעותי המתפרש על שטח של 40 דונם וצפוי להשפיע באופן דרמטי על ענף הכדורגל בעיר. בשלושת החודשים האחרונים נערכו ניסיונות גישור רבים עם ראש העיר, חברת הל"ר והקבלן כדי להגיע להסכמות בנושא המחלוקות הכספיות ולקבוע לוחות זמנים לסיום הפרויקט.
באמצעות משא ומתן אינטנסיבי בין הצדדים לאחרונה הושגה פריצת דרך והצדדים הגיעו להסכמות משותפות. במסגרת הסכם הגישור הקבלן חוזר לבצע עבודות בשטח והתחייב להשלים ולמסור את הפרויקט בתוך 8 חודשים. העבודות יחזרו גם במתחם האימונים הסמוך לאצטדיון והוא צפוי להימסר לידי העירייה בתוך 3 חודשים.

2 צפייה בגלריה
האיצטדיון ברחובות
האיצטדיון ברחובות
האיטדיון ברחובות
(צילום: דוברות עירית רחובות)

יש לציין כי האצטדיון העירוני הוא אחד מהפרויקט הגדולים והחשובים ביותר בעיר רחובות מפאת גודלו, עלותו הכלכלית והשפעתו על הספורט בעיר. האצטדיון מתוכנן כחלק מפארק נופש עירוני שישתרע על שטח 126 דונם, מתוכם כ-40 דונם יוקצו עבור שטחי האצטדיון ומגרש אימונים. האצטדיון מכיל 6,000 מושבים, חדרי הלבשה, חדרי שופטים, חדרי עיתונאים וכן שטחי מסחר ומתחם חניה. במגרש האימונים הנבנה בסמוך לאצטדיון ישנם 500 מקומות ישיבה.

קראו גם:

ראש העיר מתן דיל אמר אמש: "זהו יום מרגש עבור כולנו. אני שמח שהצלחנו לגשר על הפערים, להגיע להסכמות משותפות עם הקבלן ולהביא בשורה חשובה לתושבות ותושבי העיר. באצטדיון העירוני, כמו בפרויקטים אחרים בעיר אנחנו משחררים את החסמים, פותרים את הבעיות ומקדמים במרץ את העבודות. כמו שהבטחנו אנחנו מציגים לתושבות ותושבי העיר את לוחות הזמנים באופן שקוף וגלוי ונמשיך לעדכן בהתפתחויות נוספות גם בהמשך".
רזי בארי, מ"מ מנכ"ל הל"ר: "השבוע הסתיימה תקופה כואבת בה עמד פרויקט האצטדיון ללא עבודה, במהלכה נעשו מאמצים לא פוסקים להתגבר על המכשולים להשלמתו, כשמול עינינו עמדה קודם כל טובת ציבור התושבים בעיר. כעת, לאחר אישור הסכם הגישור בדירקטוריון, אנו נכנסים לתקופת עבודה קצרה ואינטנסיבית במטרה למסור את הפרויקט בתחילת שנת 2025. נפעל בכל דרך כדי לעמוד ביעד ולאפשר לרחובות ליהנות ממתחם ספורט איכותי ומשמעותי".