1 צפייה בגלריה
קבוצת מכבי רחובות בלשכת ראש העירייה | צילום: דוברות עיריית רחובות
קבוצת מכבי רחובות בלשכת ראש העירייה | צילום: דוברות עיריית רחובות
קבוצת מכבי רחובות בלשכת ראש העירייה | צילום: דוברות עיריית רחובות
מדי ארבע שנים מתקיימים משחקי מכבי אירופה. המשחקים האזוריים של אירופה הינם אירוע ספורטיבי בינלאומי מוביל, בו משתתפים כ- 3000 ספורטאים מכלל מדינות אירופה וכן מדינות אורחות מארה"ב, אוסטרליה, דרא"פ וכמובן ישראל.
המשחקים מהווים אירוע ציוני משמעותי ביותר, כאשר הספורטאים לוקחים חלק בתחרויות הספורט השונות, ומסייעים בהסברה באמצעות השיח מול הספורטאים היהודים על חוויות שלהם כישראלים.
השנה נבחרה רחובות לייצג את ישראל מטעם מכבי תנועה עולמית ומכבי ישראל בתחום כדורסל הנשים. הקבוצה שהמריאה אמש (שני) לבודפשט מונה 11 נערות שחקניות תלמידות בתי הספר קריית המדעים, דה שליט, קציר ואורט, שנסעו בלוויית המאמנות אינה בוטנקו ונעמי לנגפורד.
בטרם הנסיעה הגיעו ללשכת ראש העיר, רחמים מלול, וקיבלו ממנו את ברכת הדרך ואיחולי בהצלחה: "אני בטוח שהנערות המוכשרות ייצגו היטב את רחובות ואת ישראל בכלל, וכולנו מאחלים להן בהצלחה גדולה".
חברת המועצה אווה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האשה, המלווה את הקבוצה מתחילת העונה: ״אני כל כך גאה בנשים שעוסקות בספורט ובעיקר בספורט קבוצתי. אני שמחה לקחת חלק בכך, ללוות את הקבוצה ולתמוך בה, ולסייע לה להגיע למשחקים״
על כך הוסיף חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי ואמר: "אני גאה בשחקניות הצעירות ומאחל להן בהצלחה במשחקים באירופה".
רותי זלוף, מנהלת כדורסל נשים, נערות וילדות של מכבי רחובות: "תודה לראש העיר ולחברה העירונית על התמיכה במשך כל ימות השנה, ועל הרוח הגבית גם בשליחות הזו. אני בטוחה כי זו תהיה נציגות מכובדת לרחובות ולישראל".