במהלך החודשים האחרונים, שופצו ברחבי העיר מתקני ספורט רבים, על מנת לאפשר לתושבי העיר ליהנות מפעילות ספורטיבית במתקנים חדישים יותר, במסגרות החינוכיות וברחבי העיר בכלל. אחד הפרויקטים הוא שיפוץ מסלול הריצה בבית הספר דה שליט, שהחל עקב יוזמה של זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך, ורועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט, ונועדה לסייע ולתמוך בענף " Speed "Skating, הצובר תאוצה ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
שיר עלימה מחליקה בתחרות
שיר עלימה מחליקה בתחרות
שיר עלימה מחליקה בתחרות
(צילום: איל קרפל)
ענף "Speed Skating", הוא ענף תחרותי בהחלקה מהירה על רולרבליידס. ברחובות מי שמנהל את המועדון הוא איל קרפל. עד כה, מחליקים תושבי העיר, היו צריכים להרחיק עד תל אביב על מנת למצוא מסלול מתאים לאימון.
שיר עלימה, בת ה-16, גם היא ממחליקי ה- '"Speed Skating "בשנה שעברה ייצגה את העיר ואת ישראל באליפות העולם בברצלונה והגיעה להישגים מרשימים. גם השנה הייתה אמורה לצאת לייצג אותנו אך בשל הקורונה, התחרות בוטלה. למרות זאת, ממשיכים האימונים להתקיים, על מנת להגיע מוכנים יותר לתחרות לכשתתקיים.
לדברי איל קרפל, מנהל מועדון "ספיד סקייטינג" ברחובות ורכז הענף באיגוד: "קהילת מחליקי הרולרבליידס ברחובות מתרגשת מאוד מהשיפוץ, שכן היא תהווה לנו מקום לאימוני החלקה. לשיר בניתי תוכנית אינטנסיבית מאוד וזה אכן לא היה ריאלי שתצא להתאמן מחוץ לעיר. אני מודה על שיפוץ המסלול שיאפשר לקהילת המחליקים להתאמן ואט אט להתרחב, כאשר השאיפה שלנו כמובן היא לקטוף בבוא העת מדליות ולייצג את העיר כראוי".
לדברי חבר המועצה, רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "אני מודה לאיל שהפנה את תשומת ליבנו לצורך של ענף ההחלקה במסלול משופר לאימונים. כעת, במקום לצאת מחוץ לעיר יהיה מסלול ראוי לאימונים ואנו נחזיק אצבעות לשיר עלימה וליתר המחליקים, להשתפר, להתמקצע, להצליח ולא פחות חשוב, ליהנות מהדרך תרתי משמע. אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולזוהר בלום על שיתוף הפעולה וסיוע בקידום השיפוץ".