היום אנחנו ננסה למצוא את התשובה, איך מצליחים בתחום כל כך מאתגר כל כך הרבה זמן והכי חשוב איך אדם אחד עומד מאחורי הקלעים ומנהל את הכל ביד רמה עם מספר מצומצם של סוכנים ותוצאות מרשימות שלא מותירות ספק, לא הגודל קובע אלא האיכות.
1 צפייה בגלריה
סיני נכסים
סיני נכסים
סיני נכסים
(צילום: אתר סיני נכסים)
לפני שנתחיל, אנחנו פוגשים את סיני עמרמי מנכ"ל ובעלים "משרד תיווך סיני נכסים" מחוץ למשרדו בשדרת הרצל שברחובות, ניכר מפניו שעוד יום מוצלח מתחיל לו, ולשאלתנו מה חדש הוא השיב "בימים אלו ממש סיימנו פרויקט נוסף בשיווק שלנו, ואין שמח מאדם שהציב לעצמו יעד ועמד בו."
אז בחרנו מספר שאלות על מנת להכיר קצת את סיני יותר לעומק.
סיני , מה הסוד לכך שאתה כבר שלושה עשורים בתחום הנדל"ן ?
אין ספק שזה מאתגר ולא פשוט וחשוב גם להודות באמת, היו לי גם תקופות שבהן פחות היה לי אנרגיה, בסוף אנחנו בני אדם ובתחום שלנו צריך הרבה חוסן מנטלי. אך אני חושב שחלק ניכר מההתגברות שלי היא האמונה בבורא עולם שהכל לטובה והכל ממנו, בנוסף הילדים שלי שהיום עובדים בעסק נותנים לי את הרצון להמשיך ולבנות את עתידם במיוחד שאני רואה את הרצון ואת היכולות שלהם.
הילדים שלך איתך בעסק ? זה לא אמור לגרום לך לרצות לפרוש יותר מוקדם ? אתה יודע איך אומרים לא פשוט לעבוד עם משפחה ...
כן ( נשמע צחוק קל ) נכון שזה מאתגר, אבל אני מאמין שזה גם היופי בעסק משפחתי, בגלל שאנחנו משפחה אנחנו גם לומדים לדעת איך לעבוד אחד עם השני, לא תמיד וורד אך חשוב לציין שכשיש רצון משותף של כולם לעבוד ביחד ובטח שכל אחד מוכשר בדרכו אז זה פשוט מסתדר.
ספר לי קצת, כמה בני משפחה אתם במשרד ?
היום יש את בני ירין, שנכנס בימים אלו לשנה ה- 11 שלו בתחום, ובנוסף יש את אורן שהשתחרר מהצבא לפני כ- 3 שנים והצטרף ישר לשורותינו.
אז כל העסק הוא סך הכל שלושה אנשים ?
אפשר להגיד שסיני נכסים בנוי בעיקר על היכולות מכירה שבנינו בשלושה עשורים, והיום הם באים לידי ביטוי בעיקר דרך שני הבנים שלי, אך בנוסף אליהם יש לנו תמיד מספר סוכנים נוספים.
אז כמתווך מה אתה נותן למוכרים וקונים ?
נניח את זה לפגישה פנים מול פנים, רק "חכם" יחשוב שהוא יכול להסביר יכולות של שלושה עשורים בשני משפטים ,אני רק יכול להגיד שהבחירה בנו מסתכמת בסוף ברמת המוטיבציה של המוכרים, החיבור שבנינו והאמונה שלי במוצר (הנכס)
למה אתה מתכוון האמונה שלך במוצר ? ממה שאני יודע ומכיר זה שמתווכים לוקחים כל נכס.
יכול להיות שאתה צודק, אך זאת לא דרכנו, אנחנו בוחרים מה לשווק ואם כדאי לנו, בדיוק כמו שהלקוח בוחר אותנו, בסוף אנחנו מעוניינים להתפרנס ואין לנו כמשרד תיווך שום עניין לקחת נכסים שנמצאים אי שמה בחלל מבחינת תמחור הנכס .. מקורח המציאות שהמשרד קיים מעל 30 שנה פונים אליי המון לקוחות למכירת הדירה שלהם ואני בוחר עם מי לעבוד. זה על אותו משקל שאם קונה מסוים לא מתאים לעסקה מסוימת אני אומר לו את זה. יעידו על כך אנשים שמכירים את המשרד.
אז סיני בוא נדבר תוצאות. מה עשיתם השנה ?
תודה לאל הייתה שנה מבורכת, מי שעוקב אחרינו בפייסבוק ובמדיות השונות רואה חלק מהעשייה שלנו, ותאמין לי אם זה לא היה נהוג היום, גם את זה לא היית רואה.
לסיום, מה תרצה להוסיף ?
שאנחנו בעזרת ה' כאן כדי להישאר ואנחנו מזמינים את הקוראים לקרוא עלינו ביקורות בגוגל ויש הרבה, והכי חשוב לא לשכוח, משפחה לא מחליפים .
* אתם מוזמנים להיכנס למאגר שלנו המכיל בתוכו מבחר דירות למכירה ברחובות.