דירות במגדלים חדשים במערב רחובות יצאו לשיווק ע"י חברת מיטל הנדסה וייזום:"מגדלי מיטל". הפרויקט החדש כולל 193 יחידות דיור בשני מגדלים בני 21 קומות ובניין נוסף בן 10 קומות. זאת בנוסף ל-1,800 מ"ר המיועדים למסחר, משרדים וגינה פרטית לשימוש הדיירים. כל מגדל כולל 78 דירות, ובבניין בן ה-10 קומות 37 יחידות דיור.
2 צפייה בגלריה
מגדלי מיטל במערב רחובות
מגדלי מיטל במערב רחובות
מגדלי מיטל במערב רחובות
(הדמייה: סנפשוט)
הפרויקט הינו פרויקט יזמי שייבנה על קרקע שבה זכתה מיטל הנדסה במכרז רמ"י. הוא ייבנה בצמידות לרחובות הצעירה, בפינת הרחובות ששת הימים וגבריאלוב - בקרבה לצירי תנועה ראשיים, מוסדות חינוך, פנאי ובילוי.
תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.


כמה יעלו הדירות?


דירות 3 חדרים בשטח כ-80 מ"ר בנוי ומרפסת בשטח 14 מ"ר נמכרות בהחל מ-2.15 מיליון שקל.
דירות 4 חדרים בשטח כ-108 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת – החל מ-2.580 מיליון שקל.
דירות 5 חדרים בשטח כ-123 מ"ר + 16 מ"ר מרפסת – החל מ-2.920 מיליון שקל.
דירות מיני פנטהאוז מעוצבות בנות 5-6 חדרים בגדלים שונים של 146-166 מ"ר בנוי ומרפסות של 66-106 מ"ר – החל מ-4.9 מיליון שקל.
פנטהאוז בודד בקומה ,6 חדרים בשטח כ-202 מ"ר בנוי ו-172 מ"ר מרפסת – ב-6.5 מיליון שקל.

2 צפייה בגלריה
אתר בנייה
אתר בנייה
הבנייה מתחילה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

עופר שגיב, מנכ"ל ובעלים חברת מיטל הנדסה: "פרויקט מגדלי מיטל הוא פרויקט הדגל של החברה. בשנת 2016 רכשנו קרקע ל-50 והצטרפנו לתכנית הותמ"ל ביחד עם משרד השיכון ועיריית רחובות, והיום אנו יוצאים לדרך עם הפרויקט. מתוקף היותו פרויקט דגל, היה לנו חשוב שיהיה לו ייחוד אדריכלי. זה בא לידי ביטוי בכך שאלו המגדלים הגבוהים ביותר ברחובות, עם שילוב אלמנטים מיוחדים של קורות וזכוכית ותכנון אופטימלי המנצל את האור וכיווני האוויר. בנוסף, הפרויקט כולל עירוב שימושים לרווחת הדיירים ותושבי הסביבה הקרובה.
"הפרויקט ממוקם במערב החדש של רחובות קרוב ליציאה מהעיר ועורקי תחבורה ראשיים, וצמוד לרחובות הצעירה ומתחם הספורט וייסגל, במרחק הליכה מתחנת הרכבת. קהל היעד הינו משפרי דיור וזוגות צעירים ורחובות ומהערים הסמוכות לה".
על התכנון אחראי משרד לארי שטרנשיין – אדריכלים. הפרויקט משווק על ידי חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן.