אמפא ישראל רכשה לאחרונה קרקע בת כ-10 דונם בעיר רחובות.
המוכרת, חברת אמטל בע"מ, הינה חברה פרטית, אשר אינה נחשבת כשחקנית בתחום הנדל"ן למגורים, ועיסוקה בתחום השבחת קרקעות ונדל"ן מניב.
עלות רכישת הקרקע: כ-170 מיליון שקל. הקרקע המיועדת נמצאת ברחוב ששת הימים ונושקת לשכונת חצרות המושבה הממוקמת בדרום מערב העיר .
קראו גם:
על פי היתר הבנייה שהתקבל לאחרונה, החברה תבנה מתחם שתוכנן על ידי משרד האדריכלים אבנר ישר ויכלול ארבעה מגדלים המתנשאים לגובה של 17 קומות, עם 324 יחידות דיור ושלושה מפלסי חנייה. בקומת הקרקע של הפרויקט תוכננו שטחי מסחר בהיקף של כ- 1,300 מ"ר. היקף ההשקעה המתוכנן בפרויקט נאמד בכ-600 מיליון שקל.
המגרש הינו חלק ממתחם שלם של 30 דונם שיכלול מגורים, מסחר ותעסוקה, משרדים ומבני ציבור, כאשר עיריית רחובות מתכננת להקים בשטח זה קומפלקס חינוכי של בית ספר וכיתות גן.
מגרש המגורים אשר נרכש כאמור ע"י אמפא ישראל, בעברו היה שייך למפעל המקררים המיתולוגי אמקור שנוסד על ידי חברת הארגז וחברת אמפא. מתחם המסחר והתעסוקה הכולל למעלה מ-30 אלף מ"ר זכויות בניה של שטח עיקרי לפי תב"ע יישאר בידי המוכרת, אמטל.
תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ויכלול דירות 3, 4 ו-5 חדרים ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז. דירות ה-3 חדרים מהוות כ-20% מסך כל הדירות עם שטח של כ-75 מ"ר ומרפסת בגודל של כ-10 מ"ר.
דירות ה-4 חדרים בגודל ממוצע של כ-98 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר ודירות ה-5 חדרים בגודל של 121 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסת. מחירי הדירות החל מ-1,599,000 לדירת 3 חדרים.
שכונת חצרות המושבה – אשר בסמוך אליה מוקם פרויקט מגדלי אמפא רחובות מאפשרת גישה ישירה ונוחה לצירי תחבורה מרכזיים כדוגמת כביש 40, כביש 4, כביש 431 ותחנת רכבת שצפויה להיפתח בסמיכות. מלבד זאת, בשכונה נבנה בימים אלו פארק ירוק בשטח של 12.5 אלף דונם, גני ילדים, בתי ספר ומרכז מסחרי שישלב משרדים, מסחר, תרבות ופנאי עבור תושבי השכונה.
אלי אגם מנכ"ל אמפא ישראל: "מדובר במתחם שלם שלראשונה ברחובות ישלב בין מגורים, ומסחר ובסמיכות למבני ציבור כקומפלקס בעל תפיסה תכנונית אחת.
עיריית רחובות מקדמת מאוד את השכונה ומגדירה אותה כאחת משכונות הדגל החדשות בעיר. לאור הקירבה לאזור מטרופולין תל אביב אנו רואים ברחובות כעיר מתפתחת שטרם מימשה את הפוטנציאל הנדל"ני שלה.
פרויקט מגדלי אמפא ברחובות מהווה הזדמנות פז של זוגות צעירים להגשים חלום ובמחירים בהישג יד לעלות על רכבת הנדל"ן שלא עצרה גם בתקופת הקורונה".