למען בני הנוער של מערב רחובות: בימים אלה מוקם סניף נוסף של עירונוער לבני הנוער בשכונות רחובות ההולנדית ואבן גבירול. המתחם הייעודי לנוער ימוקם ברחוב הר הצופים 29 בקומה השנייה של מבנה חלומוטף.
2 צפייה בגלריה
מתחם נוער חדש ברחובות ההולנדית
מתחם נוער חדש ברחובות ההולנדית
מתחם נוער חדש ברחובות ההולנדית
(צילום: עיריית רחובות)
בעירונוער החדש יבלו בני הנוער את שעות הפנאי בשגרת שנת הלימודים ובחופשות. בני ובנות הנוער יוכלו להגיע למרכז לאחר שעות הלימודים ולקבל עזרה בהכנת שיעורי בית, ישתתפו באירועים וסדנאות ייעודיות, בילוי במרחב פתוח, פעילות קבוצות מנהיגות, קבוצות משותפות של בני הנוער להתמודדות עם קשיים ועוד מגוון פעילויות לבני נוער בגילאים 18-12.
קראו גם:
ברחובות ההולנדית כ-1,800 בתי אב ובה קריית חינוך ע"ש רון ארד ושני בתי ספר יסודיים, הרצוג ונבון. בני הנוער באזור מערב העיר משתתפים ולוקחים חלק בפעילויות תנועות הנוער השונות ומגיעים לעירונוער הפועל במרכז העיר. החל מתחילת שנת הלימודים הקרובה הם יוכלו ליהנות ממרחב פעילות חדש הנמצא בסמוך לאזור מגוריהם.
בני נוער המעוניינים להצטרף לפעילות מוזמנים ליצור קשר עם מחלקת הילדים והנוער באמצעות עמוד הפייסבוק וגם בעמוד האינסטגרם
ראש העירייה רחמים מלול: "העירונוער ברחובות מספק מענה למגוון צרכים של בני הנוער בעיר. מרכז הנוער החדש ייתן מענה לבני ובנות הנוער בכל אזור מערב העיר, וישמש להם מרחב בטוח ומהנה בשעות האחר הצהריים והערב".
2 צפייה בגלריה
מתחם נוער חדש ברחובות ההולנדית
מתחם נוער חדש ברחובות ההולנדית
מתחם נוער חדש ברחובות ההולנדית
(צילום: עיריית רחובות)
מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנחנו שוקדים על הנגשת פעילויות הנוער באזורים השונים בעיר ובקרוב נסיים את הקמתו של מתחם חדש לתושבי רחובות ההולנדית ואבן גבירול. המתחם מוקם בהשקעה רבה ואנו מצפים לראות את בני הנוער מגיעים למקום ונהנים מהתכנים והפעילויות שמחלקת הילדים והנוער מכינה עבורם".
חבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים אסף אל-בר: "בשעה טובה יהיה לנו מרכז נוער לשכונות הללו ואני שמח וגאה שאנחנו נענים לצורך הדחוף הזה. אני רוצה לברך את ראש העיר וממלא מקומו על קידום הפרויקט החשוב הזה, להודות לצוות מחלקת הנוער ואגף החינוך על העבודה הברוכה. כעת השליחות שלנו היא למלא את המרכז הזה בפעילות איכותית וטובה למען רווחת הנוער. מאחל קיץ נעים ובטוח לכולם ולכולן!"
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "אין דבר משמח יותר מלפתוח מרכז נוער איכותי ומשמעותי בחייהם של בני הנוער בשכונות העיר, אשר יאפשר למידה, מפגש וצמיחת מנהיגות איכותית ומשמעותית בקרב בני הנוער. שמחים על שיתוף הפעולה עם אגף החינוך בהקמת המרכז ובהפעלתו ומאחלים למחלקת הילדים והנוער ולכל הבאים בשערי המרכז חוויות מהנות ומעצימות. מתרגשים אתכם ויחד נפעל לפתיחה המהירה של המרכז".
מנהל מחלקת הילדים והנוער, אבי יוספי: "לאחר עבודה מאומצת ומורכבת אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח בקרוב את מרכז הנוער החדש במערב העיר. המרכז החדש יעבוד בשיתוף פעולה מלא בין כל הגופים העירוניים לטובת בנות ובני הנוער שלנו בעיר".
לעדכונים - חדשות רחובות