משפחה, שפונתה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" טוענת כי היא נתונה לאיומים והטרדות מצד בעל הדירה ששכרה.
2 צפייה בגלריה
תמר חוששת לצאת מהבית ונמנעת מלהיפגש עם חברותיה
תמר חוששת לצאת מהבית ונמנעת מלהיפגש עם חברותיה
פונו מביתם, אבל הסיוט ממשיך
(צילום: שאטר סטוק)

תחילת המקרה, לפי דיון שהתקיים בסוגיה בבית המשפט, כאשר בני המשפחה, ששני ילדיהם מתמודדים עם נכות, פונו לאזור המרכז והחליטו לשכור דירה. במסגרת החוזה קיבלו חניה נגישה ונוחה, שתתאים למצב הבריאותי של המשפחה.
את החוזה והסיכומים ביצעו בני המשפחה מול מתווך, אך כשבעל הנכס, קבלן שעדיין בונה במתחם, גילה על סוגיית החניות, הוא דרש מהם לפנות את המקום.

קראו גם:

מאז שסירבו לבקשתו, טוענים בני המשפחה כי הם נתונים לאיומים והטרדות בלתי פוסקות, שיחות טלפון והודעות בהם הוא מאיים לגרש אותם, מקלל ואף מאיים להכות את הבת הבכורה שמתנהלת מולו. המצב החמיר עד כדי כך שהצעירה נאלצה לפנות לבית המשפט ולהגיש תלונה נגדו. בנוסף, הגישה צו למניעת הטרדה מאיימת.
בדיון סיפרה לשופט כי היא ומשפחתה חיים בחרדות, היא מצטיידת בגז מדמיע מחשש שתותקף, כיוון שהאיש מסתובב רבות באזור המתחם. עוד סיפרה הצעירה שכיוון שאחיה סובל מבעיות מורכבות היא חוששת כיצד יגיב אם יתקלו באיש בחניון והוא יחל לצעוק או לקלל אותם.

2 צפייה בגלריה
מספר הפונים לסיוע הכפיל את עצמו
מספר הפונים לסיוע הכפיל את עצמו
חיים בחרדה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

המשפחה אומנם התקינה מצלמות לשם הגנה אך הם מספרים כי הם חוששים לצאת ולהכנס מהדירה, חיים בפחד גדול, ואף החלו לצרוך כדורי הרגעה על מנת להתמודד עם המצב הקשה.
בית המשפט זימן את הקבלן לדיון, אך במידה ויסכים יכנס לתוקפו צו הרחקה בו נקבע כי אסור לו להתקרב למשפחה בחצי שנה הקרובה.