רחל כהן (54) הייתה מוכנה לשלם הרבה מאוד כסף כדי לחסל את הגרוש שלה. היא אפילו נסעה פעמיים לשכונת ג'ואריש ברמלה בחיפוש אחר רוצח שכיר. יש רק דבר אחד שהיא לא ידעה לגבי "המחסל" שיצר איתה קשר.
2 צפייה בגלריה
האישה הזמינה חיסול
האישה הזמינה חיסול
האישה הזמינה חיסול, ולא ידעה עם מי היא מדברת
(צילום המחשה: canva)

כל זה עולה מכתב האישום שהגישה הבוקר (רביעי) פרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי, בגין ניסיון שידול לרצח, לאחר שניסתה להזמין את רצח הגרוש שלה.
למה היא כל כך רצתה לחסל אותו? לפי כתב האישום הנאשמת ובעלה התגרשו לאחר 30 שנות נישואים, אך המשיכו להתגורר יחדיו בביתם המשותף. בשלב מסוים החליט הגרוש לעזוב את הבית, דבר שעורר את זעמה של כהן.

קראו גם:

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יאנה מנסור-כיואן מפרקליטות מחוז מרכז, מתואר כיצד בעקבות החלטת הגרוש לעזוב, גמלה בליבה ההחלטה להביא למותו. לשם כך נסעה כהן בשתי הזדמנויות לכפר ג'ואריש ברמלה בניסיון לאתר מי שיסכימו לבצע עבורה את הרצח תמורת תשלום.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
"המחסל" היה מדובב של המשטרה
(צילום המחשה: איילת רוטה)

באחת הפעמים החליפה טלפונים עם אדם שהתקשר זמן לאחר מכן וקבע להיפגש עימה בקניון בנס ציונה על מנת לדון בפרטי הרצח. בפגישה מסרה כהן את פרטי הגרוש תמונתו ותיאור רכבו, ואף סיכמה כי תשלם בעבור הרצח סכום של 50,000 שקלים, כל זאת מבלי שהיא מודעת לכך שהאדם היושב מולה הינו מדובב מטעם משטרת ישראל.
בגין האמור, נאשמת כהן בעבירת של שידול לרצח (בכוונה). במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדה. כמו כן נעשתה פנייה מטעם הפרקליטות למשרד הבריאות לבחון את התליית רישיונה של הנאשמת כך שלא תוכל להמשיך בעיסוקה כאחות רפואית.