תושבי שכונת חצרות המושבה חיכו לפארק תקופה ארוכה, אך עוד בטרם הוא נפתח החלו במקום צרות שגורמות לתושבים להבין שבעתיד המקום יפר את שלוות חייהם. "מאז שיש את הפארק קשה לישון כאן בסופי השבוע", הם אומרים.
1 צפייה בגלריה
הפארק החדש. "צחוקים וצרחות"
הפארק החדש. "צחוקים וצרחות"
הפארק החדש. "צחוקים וצרחות"
(צילום פרטי)
קראו גם:
שכונת חצרות המושבה מאופיינת בהרבה משפחות צעירות שחיכו שיוקם כבר הפארק. "כולם רוצים פארק ליד הבית, מקום שאפשר לרדת עם הילדים קרוב לבית, להתאוורר או לעצור אחרי הגן ובית הספר, אבל מי ידע שהפארק יהפוך לסיוט של מטרדי רעש ולכלוך?", אומרת השבוע אורנה, תושבת השכונה שגרה בסמוך לפארק.
"כל ערב יש רעש, יושבים שם בעיקר בני נוער וילדים עד שעות מאוחרות, ובסופי שבוע זו בכלל בעיה, הם יושבים כל הלילה, צעקות אחד לשני, צחוקים וצרחות, הכל מתחת לחלונות של האנשים שגרים במקום", היא מספרת.
"יום אחד זרקו פה חפצים, והפארק עוד לא נפתח לגמרי, יהיה פה יותר בלגן כשהוא ייפתח. אני לא מבינה למה לא לסגור את הפארק בשעות הערב המאוחרות כמו בערים אחרות, אמרו לי שאם ישימו מצלמות הן לא יהיו לאכיפה כזו ושאני צריכה להתקשר למוקד אחרי 23:00, אבל איזו מין איכות חיים זו שכל יום אני אתקשר למוקד באמצע הלילה במקום לישון? למה מראש לא חושבים על זה ודואגים שיהיה כאן שקט, זו שכונת מגורים שקטה עם ילדים".
מהעירייה נמסר: "עיריית רחובות לא סוגרת גנים או פארקים בעיר. הפארק בשכונה טרם נפתח מאחר ונדרשים אישורים נוספים לחלק ממתקני המשחק. לכשיפתח יוצבו בו מצלמות המשדרות למוקד העירוני וייערכו סיורים של השיטור העירוני על מנת לשמור על הסדר במקום".