חיילת תושבת איזור השפלה ביקשה השבוע מבית משפט השלום ברחובות צו הרחקה נגד בן זוגה לשעבר ששירת איתה באותה היחידה. היא ביקשה מבית המשפט שימשיך צו הרחקה של המשטרה שיצא נגד בן הזוג האלים לטענתה, לאחר שדרש לחזור לשרת איתה באותו המשרד כשפג תוקף צו ההרחקה נגדו מטעם המשטרה.
1 צפייה בגלריה
חיילי צה"ל יקבלו הנחה של 50 אחוז
חיילי צה"ל יקבלו הנחה של 50 אחוז
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
לטענת החיילת, בצבא מודעים למצב הדברים בינה ובין בן הזוג לשעבר ודרשו קבלת צו הרחקה כדי לא לאשר את העברתו חזרה למשרד בו שירת.
לטענת החיילת היא ניסתה להיפרד ממנו בדרכי נועם, אך חוותה הטרדות מצידו שכללו טלפונים בלתי פוסקים, קללות וטלפונים להורים שלה. לטענתה, הוא נהג להתקשר אליה כמה פעמים ביום, ופעם אחת אף אמר לה כי הוא יודע היכן היא מחנה את הרכב שלה, וכי הוא מתכוון להרוג אותה.
עוד היא טוענת, כי כשהחליטה להיפרד ממנו, הרים עליה יד ושבר לה את הטלפון הנייד, וכי היא מפחדת ממנו. לדבריה, הוא אף איים על הוריה שיפיץ נגדם שמועות ויספר למשטרה סיפורים שונים על המשפחה בכוונה לפגוע בהם.
בדיון במעמד שני הצדדים החיילת פרצה בבכי בבית המשפט וסיפרה שהיא לא מסוגלת לשהות עם בן זוגה לשעבר באותו החדר והצהירה כי תבקש מהצבא להעביר אותה למקום אחר כדי שלא תיתקל בו.
בית המשפט פסק צו הרחקה למשך שבוע וקבע דיון במעמד שני הצדדים לאחר מכן.
כל העדכונים - חדשות רחובות