חברה בעלת זכויות מקרקעין בפארק המדע שיש לה 21 בניינים בחלק של נס ציונה, הגישה השבוע בקשה לבית המשפט להרחיק הומלסית שלטענת החברה מטרידה את בעלי המשרדים.
1 צפייה בגלריה
 משרדים בפארק המדע. התלוננו גם במשטרה
 משרדים בפארק המדע. התלוננו גם במשטרה
משרדים בפארק המדע. התלוננו גם במשטרה
(צילום: פרטי)
על פי כתב הבקשה, המשרדים סובלים ממסכת מתמשכת ובלי נסבלת של הטרדות, איומים והתנהגות בריונית מצד האישה, שככל הידוע להם היא דרת רחוב, אשר מזה כמה חודשים ובמיוחד בחודש האחרון נוהגת להגיע לבניינים ולהלך אימים על עוברים ושבים. לטענתם ההפרעה כל כך קשה עד שנפגעת איכות חייהם של העובדים במתחם.
על פי הטענות, האישה מגיעה לפארק המדע, נכנסת לבניינים השונים ואף למשרדים עצמם, מטיחה קללות ואיומים בבאי המתחם ומסרבת לבקשותיהם להתפנות מהמקום. היא משתמשת במתקני המקום לרחצה, כאשר בכל פעם היא נכנסת לבניין נוסף לאחר שפונתה מבניין אחר על ידי המשטרה. היא נוהגת לטענתם להעביר את לילותיה בבנייני המשרדים תוך שהיא משתרעת על ספות האירוח בחדרי הלובי ומסרבת להתפנות גם ביום למחרת.
במקרה אחד מספרים בכתב הבקשה כיצד עובדת הגיעה בבוקר ומצאה את האישה מכינה לעצמה שתייה חמה בתוך המשרד בבוקר ועובדת זו כמו עובדים נוספים חוששת להגיע למקום העבודה לאחר שהאישה איימה עליה.


החברה שביקשה את הצו הגישה לבית המשפט תמונות וסרטונים בהם רואים את האישה צועקת שהיא דורשת כסף או מאיימת לרצוח אנשים בתוך בניין משרדים. בעלי המשרדים פונים שוב ושוב לחברה שמחזיקה בשטחים בבקשה להפסיק את ההטרדות, אך לטענתם ביקשו שוב ושוב מבית המשפט צו הרחקה ולא נענו והאישה מודעת לכך ואף אומרת להם שאין לה צו הרחקה ולכן היא מסרבת להתפנות.
עוד הם טוענים שהמשטרה הרחיקה אותה מהמקום מספר פעמים, אך היא ממשיכה לחזור אליו. הוגשה גם תלונה במשטרת ישראל בגין הסגת גבול פלילית.
כעת הם מבקשים מבית המשפט להוציא צו המורה על הרחקתה מפארק ויצמן במרחק של קילומטר אחד, וכן שיורו לאישה להימנע מלהטריד, לאיים ולפגוע בשוכרי המתחם ועובדיהם.